NY E-A CRUISE 13/7!
-
2001_phasio
-
2001_muppen
-
2001_phasio
[quote="muppen"]Nån som har koll på om det kommer mycket med bilar?
Och är det nån som vet om Bilsport kommer?
Hoppas vädret blir bra bara!!![/quote]
Dom städer som jag vet att det kommer bilar i från är följande = Eskilstuna,västerås,köping,kungsör,arboga,katrineholm,nyköping,norrköping,linköping,södertälje,strägnäs,flen,vingåker och sthlm området.
Så det lär ju bli en del bilar :D
/Fredrik
Och är det nån som vet om Bilsport kommer?
Hoppas vädret blir bra bara!!![/quote]
Dom städer som jag vet att det kommer bilar i från är följande = Eskilstuna,västerås,köping,kungsör,arboga,katrineholm,nyköping,norrköping,linköping,södertälje,strägnäs,flen,vingåker och sthlm området.
Så det lär ju bli en del bilar :D
/Fredrik
[size=18][/size][b][color=red][/color]Nu vill jag passa på att påminna alla att köra lugnt inne i Eskilstuna centrum!!! Vi vill ju inte ha några olyckor och vi vill heller inte ha "ni-vet-vilka" i hälarna. Så alla som ska cruisa:
[color=red][size=18]TA DET LUGNT INNE I CENTRUM[/size][/color][color=red].[/color]
Mvh
[color=red]//Mr Hamann [/b][/color]:twisted:
P.S. Burna kan ni göra senare på kvällen.
[color=red][size=18]TA DET LUGNT INNE I CENTRUM[/size][/color][color=red].[/color]
Mvh
[color=red]//Mr Hamann [/b][/color]:twisted:
P.S. Burna kan ni göra senare på kvällen.
En officiell färdväg kommer snart upp. Håll ut....
Och från Bilsport har jag inte hört något än. Han sa att han inte visste när han skulle höra av sig. Vem vet, det kan bli på lördag på dagen....
Han noterade i alla fall flitigt och verkade intresserad, men som sagt. De har personalbrist just nu pga. av semester, så vi kan bara hoppas på det bästa.
[color=red][b]//Mr Hamann [/b][/color]:twisted:
Och från Bilsport har jag inte hört något än. Han sa att han inte visste när han skulle höra av sig. Vem vet, det kan bli på lördag på dagen....
Han noterade i alla fall flitigt och verkade intresserad, men som sagt. De har personalbrist just nu pga. av semester, så vi kan bara hoppas på det bästa.
[color=red][b]//Mr Hamann [/b][/color]:twisted:
-
2001_speedo