Katrineholm - Flen, tider !!

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_dvda

Post by 2001_dvda »

[quote="Topoz"][quote="240ROBERT"]puckon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

??[/quote]

Skulle tro att han menar ni som håller på med dessa idiot sakerna!!
Så kallade puckon!!

Man ska ta det lugnt i trafiken.. :D
2001_Topoz

Post by 2001_Topoz »

Kan nog vara så ! Nu skedde det relativt säkert, med folk som höll koll och kommunikation fanns hela tiden.

Fast du har rätt, det finns bättre ställen att dona med liknande verksamt på. Det kan ju alltid hända saker som inte planerade.

Tur AutoBahn och motorbanor finns !!
2001_pepsico

Post by 2001_pepsico »

Det var jag som satt brevid "Topoz".
Det var lite dåligt av oss att göra en sån sak.
Särskilt med en så dålig tid!
Nästa gång måste "Topoz" köra under 6 minuter.
Det är bara att hålla ner gasen i botten längre.

240Robert....2 things: Shut......UP.

Sidan heter gasa.mer.nu ...eller.

Det är inte mycket bättre att köra streetrace i E-tuna. Där det finns en massa publik och att det är ingen som håller koll.

Klockan var efter 04.00. Så är det lungt på den vägen. Vi mötte endast en bil och det var 200 meter efter starten. Så vi visste att han/ hon var före oss.
Vi hade 2 kompisar i olika bilar som åkter före oss och kollade läget åt oss.

Det finns två svenska filmer som heter Getaway in stockholm1 och 2. Om du inte har sett dom så gör det. Det är faktiskt ganska roligt att se folk gasa i vanlig trafik.

Hur många här har inte gasat mer än dom får någon gång?!
2001_dvda

Post by 2001_dvda »

[quote="pepsico"]Det var jag som satt brevid "Topoz".
Det var lite dåligt av oss att göra en sån sak.
Särskilt med en så dålig tid!
Nästa gång måste "Topoz" köra under 6 minuter.
Det är bara att hålla ner gasen i botten längre.

240Robert....2 things: Shut......UP.

Sidan heter gasa.mer.nu ...eller.

Det är inte mycket bättre att köra streetrace i E-tuna. Där det finns en massa publik och att det är ingen som håller koll.

Klockan var efter 04.00. Så är det lungt på den vägen. Vi mötte endast en bil och det var 200 meter efter starten. Så vi visste att han/ hon var före oss.
Vi hade 2 kompisar i olika bilar som åkter före oss och kollade läget åt oss.

Det finns två svenska filmer som heter Getaway in stockholm1 och 2. Om du inte har sett dom så gör det. Det är faktiskt ganska roligt att se folk gasa i vanlig trafik.

Hur många här har inte gasat mer än dom får någon gång?![/quote]

Ni hade full koll?
Alla älgar och rådjur, dem hade ni oxå koll på eller? :(

PS. man ska inte be "240 robert" att SHUT UP, då kanske han skrynklar ihop dig och stoppar dig i en papperskorg ds. :wink:
2001_pepsico

Post by 2001_pepsico »

"PS. man ska inte be "240 robert" att SHUT UP, då kanske han skrynklar ihop dig och stoppar dig i en papperskorg ds. "

Eh...moget. Ger man kritik får man tåla kritik.
Alla tycker inte som dig och 240Robert.
Att skriva "Puckon!!!!!!!" är att ge kritik.
Ska man skriva "puckon" så ska man skriva och förklara varför man skriver och tycker så.
Detta är trots allt ett forum...där folk ska kunna skriva det dom vill och tänker och sedan ska annat folk ge beröm, kritik, förslag eller diverse komentarer. Och inte bli arg och skriva och hota folk...det är omoget.

Sedan det här med rådjur och älgar?!
Det är väl i vårat ansvar om vi vill riskera att skada oss. Det drabbar inte andra trafikanter.
2001_speedo

Post by 2001_speedo »

[quote="pepsico"]"PS. man ska inte be "240 robert" att SHUT UP, då kanske han skrynklar ihop dig och stoppar dig i en papperskorg ds. "

Ska man skriva "puckon" så ska man skriva och förklara varför man skriver och tycker så.
Detta är trots allt ett forum...där folk ska kunna skriva det dom vill och tänker och sedan ska annat folk ge beröm, kritik, förslag eller diverse komentarer. Och inte bli arg och skriva och hota folk...det är omoget.

Det är väl i vårat ansvar om vi vill riskera att skada oss. Det drabbar inte andra trafikanter.[/quote]

Håller [b]helt och hållet[/b] me dig!!!!!!
2001_saab93

Post by 2001_saab93 »

bra tid...
har kört från khlom(arena) till (centrum) flen å till-baka uner 15min...
:)
tiden från 70 sylt till 70stylt va under 6min
2001_zaipper

Post by 2001_zaipper »

Jag håller helt och hållet med dvda...

Men det är ju som sagt upp till er, det värsta som kan hända är ju att få
sitta i rullstol resten av livet, och det bästa är ju om ni inte kör på något.

PS. jag kör inte alltid lagligt heller.

Hälsningar / zaipper
2001_dvda

Post by 2001_dvda »

[quote="pepsico"]"PS. man ska inte be "240 robert" att SHUT UP, då kanske han skrynklar ihop dig och stoppar dig i en papperskorg ds. "

Det är väl i vårat ansvar om vi vill riskera att skada oss. Det drabbar inte andra trafikanter.[/quote]

" och sedan ska annat folk ge beröm, kritik, förslag, eller diverse kommentarer"

Är det inte det vi har gjort?!?
Tycker att det kvalar in under "diverse kommentarer"!!

Angående att hota folk så tycker jag inte det är att hota när man lägger :wink: efter!

Du ska inte känna dig hotad!! Det var inte tanken!

MEN jag står fast vid vad jag har sagt tidigare. Senast jag såg några som hade tränat höghastighetsåkning så skrapade jag bort dem från ett träd! :(
2001_pepsico

Post by 2001_pepsico »

dvda: Jag har inte klagat på dina komentarer...dom har trots allt varit "komentarer".

Men att bara skriva "Puckon!!!!" som 240Robert skrev....är inte att en komentar eller som jag skrev "och sedan ska annat folk ge beröm, kritik, förslag, eller diverse kommentarer".

Vill man komentera något så ska man skriva varför och därför man tycker så i sina komentarer.

Nu ska jag ut och gasa med min ny köpta Toyota Supra som jag har köpt i Grand Tourismo 3 på min PS2.

Ha det bra!
Locked