Köping ikväll???
Köping ikväll???
Hej!
Jag undrar om det blir lite race i Arboga(eller är det Köping) i kväll söndag. Vi är några bilar från Eskilstuna som är sugna att komma. Så om [u][b]du [/b][/u]vet något, skriv här så att vi vet. Plats, tid m.m.
Väl bemött.
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
Jag undrar om det blir lite race i Arboga(eller är det Köping) i kväll söndag. Vi är några bilar från Eskilstuna som är sugna att komma. Så om [u][b]du [/b][/u]vet något, skriv här så att vi vet. Plats, tid m.m.
Väl bemött.
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
-
2001_TurboChrille
Jo, ska tydligen stämma........... men för att undvika de blå folksnapparna så gott som möjligt tänkte jag försöka dra igång en ICQ/SMS lista med folk som är helst mest intresserade av att köra.......
Tänkte dra ihop en SMS/ICQ lista på de som är intresserade av att veta/köra (i första hand köra) när det drar ihop sig till rejs runt om här i mälardalen..............
vill gärna få information om rejs tid och plats och sprider sen det vidare till folk.... så det händer nåt!
skicka ett mess på ICQ nr 164846476
med Namn och Mobilnr även tala om om ni vill vara med på ICQ listan eller bara SMS lista (ICQ = båda listorna)
och om ni är intresserade av att ställa upp eller helst bara titta...
Tänkte dra ihop en SMS/ICQ lista på de som är intresserade av att veta/köra (i första hand köra) när det drar ihop sig till rejs runt om här i mälardalen..............
vill gärna få information om rejs tid och plats och sprider sen det vidare till folk.... så det händer nåt!
skicka ett mess på ICQ nr 164846476
med Namn och Mobilnr även tala om om ni vill vara med på ICQ listan eller bara SMS lista (ICQ = båda listorna)
och om ni är intresserade av att ställa upp eller helst bara titta...
-
2001_S60T5
God kväll alla gasglada människor.
Jag tänkte bara säga att alla är välkommna till Köping i kväll. 8)
Sammling vid Ridhusrakan kl 21:00.
För de som bor i och runt Arboga träffas vi vid JET mackeen kl 20:00.
Det blir som vanligt i kväll med stege i de olika klasserna Fwd, Rwd & Awd.
Förhoppningsvis får mr "doubleoseven" se sig slagen i kväll, eller vad säger du S.A.M ??? :twisted:
Vi syns i kväll !
[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
Jag tänkte bara säga att alla är välkommna till Köping i kväll. 8)
Sammling vid Ridhusrakan kl 21:00.
För de som bor i och runt Arboga träffas vi vid JET mackeen kl 20:00.
Det blir som vanligt i kväll med stege i de olika klasserna Fwd, Rwd & Awd.
Förhoppningsvis får mr "doubleoseven" se sig slagen i kväll, eller vad säger du S.A.M ??? :twisted:
Vi syns i kväll !
[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
-
2001_Cabrio
-
2001_SecretAgentMan
Silverpilen är trött efter gårdagen - skall definitvt INTE rastas ikväll (egentligen är det jag som är helt slut idag).
Så 007 får förmodligen en lugn kväll, man lår ju visa lite hyfs, komma på besök och förnedra - ja se det går ju inte för sig.
:D
Men jag kommer och säger hej i alla fall!
/J - Volvokiller?
Rallycross 142:an - RIP
850 T5R - RIP
V8/240 - RIP
Är det inte underligt att man får köra mot Volvo hela tiden - och publiken i Etuna ALLTID ser mig som "the bad guy"?
Knepigt... ;)
Så 007 får förmodligen en lugn kväll, man lår ju visa lite hyfs, komma på besök och förnedra - ja se det går ju inte för sig.
:D
Men jag kommer och säger hej i alla fall!
/J - Volvokiller?
Rallycross 142:an - RIP
850 T5R - RIP
V8/240 - RIP
Är det inte underligt att man får köra mot Volvo hela tiden - och publiken i Etuna ALLTID ser mig som "the bad guy"?
Knepigt... ;)
-
2001_jimmyg
-
2001_putte200sx
-
2001_TurboChrille
-
2001_TurboChrille