Idioter finns det...

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_Cabrio

Idioter finns det...

Post by 2001_Cabrio »

Var i er trevliga stad för första gången och blev glatt överaskad av den uppslutning där var. Nu var det kanske inte så mycket race i början på kvällen, men trevligt att se så många där.

:evil: :evil: :evil:
TYVÄRR till tråkigheterna. Efter den stora massan försvunnit vid 12-tiden började "idioterna" burna och zickzacka inne på "parkeringen" där många människor var i rörelse. Det skvätte asfalt på bilar som stod parkerade runt omkring. Dessa idioter borde halshuggas på livstid.

Vid tillsägelse svarade personen...flytta på bilen då för f-n.......

Är det verkligen så här motorburen ungdom ska uppföra sig.
2001_dstr

Re: Idioter finns det...

Post by 2001_dstr »

[quote="Cabrio"]
Vid tillsägelse svarade personen...flytta på bilen då för f-n.......

Är det verkligen så här motorburen ungdom ska uppföra sig.[/quote]

vad var det för bil? regnummer?

det borde ju inte vara så svårt att bilda ett medborgargarde som "tar hand om" sådanna perosoner. he he he
2001_Cabrio

Mörk golf 3:a

Post by 2001_Cabrio »

Tyvärr kollade jag inte regnummer på bilen, hade bråttom att få iväg bilen. Men det var en mörk VW golf modell 3 kan sägas.

Hoppas personen läser detta och inser hur j-vla dumt han betedde sig.

Men så är det ofta, en idiot förstör för många andra....

Nog om det. Nu är de vår och H-foten vill ut igen :wink: Inte för att min bil är en potent deltagare, men är alltid kul med bilar.
2001_Greenfin

Post by 2001_Greenfin »

Besökte själv också E-tuna första gången.....och jäklar vad
imponerad jag blev :) Deltog även i stegen.

Sen att vissa är kvar i grottstadiet och kastar tomflaskor på parkeringen :twisted: det förstår jag inte!

/H
2001_speedie

Post by 2001_speedie »

Tråkigt med så uppkäftiga människor...jag menar, skulle bli tokig om jag fick stenskott på bilen för att nåt mongo står och burnar brevid.. vore kul att veta vem den golfmannen är...!!

Cabrio: Var det ni som svänge ut precis framför mig på rakan?
2001_Cabrio

Ja, tyvärr...kanske...vet inte....beror på.

Post by 2001_Cabrio »

Förmodligen var det vi......du/ni stod stilla och jag blinkade med helljuset för att visa att vi ville passera om det var det du menade....det var inga som skulle köra och "du" stod still länge varför jag blinkade och körde....ursäkta om det blev missförstånd. :?

:wink: Kan ta kritik om den är berättigad.

Var det du/ni som följde med en bit mot kungsör och stannade framför oss på väggrenen?? Anledningen till att vi inte stannade var ang. de bilrån som förekommit. Du/ni körde en bil av svensk härkomst. Vill inte säga märke....men det börjar på V och slutar på olvo. :wink:

Ber om ursäkt om vi gjorde er irriterade. Om det inte var för detta vänligen säg anledningen. Vi ville bara bort därifrån snarast du vi var 3 bilar med sällskap som tyckte det urartade.
2001_speedie

Post by 2001_speedie »

Vi gled på 2an på rakan när jag ser att någon tänker svänga ut.. jag blinkar med ljuset så att bilen ska se att jag kommer, varpå den svänger ut så jag får bromsa till stillastående.. jaja okej tänker jag och sätter bilen i rullning igen då tre bilar till åker precis framför.. väldigt nära...

Jo det blev lite missförstånd.. ingen fara alls nu det är glömt..

Hoppas ni inte blev avskräckta av golfen m.m och kommer fler gånger då ni verkar vara vettiga.

MVH 940
2001_Cabrio

Självklart.

Post by 2001_Cabrio »

Visst kommer vi komma fler gånger och ofta dessutom. Kul med mycket bilfolk i rörelse. Ville bara ta pulsen på "er" och se om ni fördömmer idioter. Vi vill ju ha det kul och kunna träffas.

Folk som förstör för oss som sköter sig borde "bannas" eller ivf markeras bland annat här på forumet. Att få en rättelse av polismakten kan ses som coolt av en del yngre.....ingen nämnd ingen glömd ( ni som sköter er bortse från detta :wink: ) ,men blir man tillsagd av likasinnade "biter" det bättre.

Ni förare, se till att bara ta med er folk ut som inte skräpar ner, hänger på andras bilar eller vad det nu månde vara. Att skräpa ner visar tydligt att vi varit där....och det gör att polisen kommer dit oftare. Vet nu inte hur välbesökt platsen är av polis. Men ett som är säkert är att sköter man saker snyggt och vi slipper olyckor, så är det ingen som har ont av att vi träffas och har lite kul.

Och du speedie....inte ska du bli ledsen för att jag låg "framför" dig......nästa gång kanske vi till och med kör i samma riktning :wink: :wink: :wink: Men obs inte med min nuvarande bil....då har jag ingen chans......för lite HK och mycket vikt
2001_biese

Post by 2001_biese »

Bilrån ?

vart, när ?
2001_Cabrio

Ang. Rån

Post by 2001_Cabrio »

Läser du inte tidningarna....både i Göteborg och Stockholm har det förekommit att bilar har blivit stoppade av män med vapen och avtvingade sina bilar.

Det är bland annat därför inga bilder på bilar som finns på nätet "ska" ha synliga regplåtar. Är lätt för folk att kolla vem som äger bilen och var den befinner sig om nätterna. Det är också därför fler och fler döljer sina regplåtar på träffar, race och dyligt. Inte för att kunna vara olagliga. Utan för att skydda pärlan.
Locked