Dagar och tider ?
-
2001_cruZZe
Dagar och tider ?
Vilka dagar och vilken tid på dygnet är det drag i E-tuna ?
Samt vart möts och/eller kör folk ?
Vore skönt att veta då man faktiskt har lite mer än 20mil att åka om man ska fram o tebax från Fagersta.
Har varit över 2ggr tidigare men då åkt i "karavan" med folk från V-ås, nu är det juh tyvärr stendött i V-ås både på deras gamla hemsida och på kvällarna :/
Samt vart möts och/eller kör folk ?
Vore skönt att veta då man faktiskt har lite mer än 20mil att åka om man ska fram o tebax från Fagersta.
Har varit över 2ggr tidigare men då åkt i "karavan" med folk från V-ås, nu är det juh tyvärr stendött i V-ås både på deras gamla hemsida och på kvällarna :/
-
2001_cruZZe
-
2001_cruZZe
-
2001_TurboChrille
[quote="cruZZe"]dstr : vilka tider och vart ligger lissma ?
Har setat halva sommaren och inte ett enda vettigt race (nästan)
har man hunnit se eller dra själv.[/quote]
sök lite på zatzy i evenemangsavdelningen... "TCS ordnar träff för zatzyaner" tror jag trådarna brukar heta.
där finns det vägbeskrivningar.
Har setat halva sommaren och inte ett enda vettigt race (nästan)
har man hunnit se eller dra själv.[/quote]
sök lite på zatzy i evenemangsavdelningen... "TCS ordnar träff för zatzyaner" tror jag trådarna brukar heta.
där finns det vägbeskrivningar.
-
2001_cruZZe
HmMM jag vill väl inte dissa zatzy men det är för många alitister (eller hur fan man skriver) där, tycker dom klankar för mkt på folk som är lite nya och kanske inta har mekat bilar osv i 25 år minst.
Men frågan var från början, vilka dagar och tider ska man släpa sigg till E-tuna för att få se och köra mot lite kul bilar ?
Men frågan var från början, vilka dagar och tider ska man släpa sigg till E-tuna för att få se och köra mot lite kul bilar ?
-
2001_CorvetteZR1
-
2001_cruZZe