ja jag vill ha större snurra i min manta har nu en 2,0 i (GSI 86:a)...tänkte mej en record 2,2:a med bättre vrid ......
*men fan går den någe bättre?*
*mycket jobb med bytet av motorer?*
*någon som ahr en record ståendes med en 2,2:a i?*
*passar omega motorn i mantan(2,6:an)?*
De jag vill ha ut av bilen de e hälst uppåt 150 hk men aj med så loite jobb som möjligt och inte hålla på förstärka bilen och sånt jobbigt jobb......nån som har nått att komma med?
Manta med större snurra?????
-
2001_Hittich
-
2001_Lille-bror
-
2001_Hittich
Hej..
lite jobb är det alltig men det är ju det som är kul :lol: .... men du måste ju :evil: typ besikta den sen :evil: ..
ok det tar väl en dag typ att bytta allt om du har allt hemma villsäja .. ut går från att du har insprut--- turbo gren rör, en turbo , lite packningar , sen är det nog inte nåt mer.. som jagvet ialla fal...
vet inte hur det är med icke IC .. :roll:
:D håller på o byter turbo min bil för tillfälet gåt väl hyfsat bra (för att va första gången man gör det) :D
Räknar med att va klar om ca 2 veckor .. hade inte allt hemma :wink:
MVH
lite jobb är det alltig men det är ju det som är kul :lol: .... men du måste ju :evil: typ besikta den sen :evil: ..
ok det tar väl en dag typ att bytta allt om du har allt hemma villsäja .. ut går från att du har insprut--- turbo gren rör, en turbo , lite packningar , sen är det nog inte nåt mer.. som jagvet ialla fal...
vet inte hur det är med icke IC .. :roll:
:D håller på o byter turbo min bil för tillfälet gåt väl hyfsat bra (för att va första gången man gör det) :D
Räknar med att va klar om ca 2 veckor .. hade inte allt hemma :wink:
MVH
-
2001_Lille-bror
-
2001_Hittich
-
2001_Lucifer