Cruzing Västerås 31/8!
-
2001_Olback
[quote="TurboChrille"]frågor?
kika på Zatzy forumet, där det finns mer info![/quote]
[quote="Z3M"]Jag skulle vilja läsa lite mer men Zatzys forum är ju som en myrstack!!! Har letat runt där ett bra tag nu bland en massa idiotfrågor m.m.(tur att vårt forum är mer som ett björnide) Kan inte någon vänlig själ klistra in länken till crusing-tråden här??
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:[/quote]
Det är tydligen inte bara att titta in där på deras forum...verkar vara svårt att hitta också. :?
kika på Zatzy forumet, där det finns mer info![/quote]
[quote="Z3M"]Jag skulle vilja läsa lite mer men Zatzys forum är ju som en myrstack!!! Har letat runt där ett bra tag nu bland en massa idiotfrågor m.m.(tur att vårt forum är mer som ett björnide) Kan inte någon vänlig själ klistra in länken till crusing-tråden här??
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:[/quote]
Det är tydligen inte bara att titta in där på deras forum...verkar vara svårt att hitta också. :?
-
2001_TurboChrille
-
2001_FillinG
[quote="M5"][quote="FillinG"][quote="M5"]Ja riktigt så illa är det inte här i alla fall :lol:
Jasså har du oxå chaufför, har du oxå blivit av med kortet eller? :wink:[/quote]
Nope, har inte fått de än... :evil: :evil:[/quote]
Ok, se till att inte bli av med det när du får det, det är inge kul kan jag intyga :wink:[/quote]
Haha, jadu jag lär ju få kämpa me att inte bli av me de känns de som.. :twisted: :twisted:
Jasså har du oxå chaufför, har du oxå blivit av med kortet eller? :wink:[/quote]
Nope, har inte fått de än... :evil: :evil:[/quote]
Ok, se till att inte bli av med det när du får det, det är inge kul kan jag intyga :wink:[/quote]
Haha, jadu jag lär ju få kämpa me att inte bli av me de känns de som.. :twisted: :twisted:
-
2001_Cabrio
-
2001_Cabrio
[quote="S60T5"]CABRIO !!!
Har du ändrat din signatur... :D
Självklart kommer man på cruise och senare kvällsaktiviteter, hmm vad kan det vara ???
Jimmyg: 150 meter toffelhjälte eller ???
Syns och hörs
/S60T5[/quote]
Kände att det var dags....jimmyg hade ju ändrat sin. :wink:
Vad gäller 150 toffelhjälte hade du nästan rätt....toffel JA! hjälte?? NEJ
Och jimmyg är faktiskt en van 150 meters toffelspringare.....för er som inte hänger med i forumet kan sägas att en söndag på en mycket välbesökt raksträcka hände just ingenting denna kväll varför...och jag frågar mig även det....varför?? jimmyg och en person till får för sig att springa ett race istället....jaja....har man långtråkigt så har man.....men vi andra fick oss ett gott skratt ivf. :lol:
Har du ändrat din signatur... :D
Självklart kommer man på cruise och senare kvällsaktiviteter, hmm vad kan det vara ???
Jimmyg: 150 meter toffelhjälte eller ???
Syns och hörs
/S60T5[/quote]
Och jimmyg är faktiskt en van 150 meters toffelspringare.....för er som inte hänger med i forumet kan sägas att en söndag på en mycket välbesökt raksträcka hände just ingenting denna kväll varför...och jag frågar mig även det....varför?? jimmyg och en person till får för sig att springa ett race istället....jaja....har man långtråkigt så har man.....men vi andra fick oss ett gott skratt ivf. :lol:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]
[/quote]
Snacka om gubbe med svagt psyke... faller för "grupptrycket" från en enda person...
*mohahaha*.. *hostar*...fjolla... :P
Har svårt att tro jag är en toffel, med tanke på min civilstatus för tillfället...
så.. ännu en gång har farbror noll koll, yttrat sig.. :wink:
Angående att springa 201/150 meter... den bjuder jag på..
man har ju som bekant, inte roligare än man gör sig..
om någon annan tycker man är muppig,tönt,epa etc för det..
så säger man bara... "who cares" !? ... kul hade man.. :)
Over n Out!
[/quote]
Snacka om gubbe med svagt psyke... faller för "grupptrycket" från en enda person...
*mohahaha*.. *hostar*...fjolla... :P
Har svårt att tro jag är en toffel, med tanke på min civilstatus för tillfället...
så.. ännu en gång har farbror noll koll, yttrat sig.. :wink:
Angående att springa 201/150 meter... den bjuder jag på..
man har ju som bekant, inte roligare än man gör sig..
om någon annan tycker man är muppig,tönt,epa etc för det..
så säger man bara... "who cares" !? ... kul hade man.. :)
Over n Out!
-
2001_Cabrio