Vart är dom andra?
-
2001_Staffan
Vart är dom andra?
Har tänkt lite (för en gångs skull). Det är idag den 28/8 1190 medlemmar här på Gasa. Men det är alltid samma ca 20 personer som skriver på forumet. Vart är alla andra? Har inte dem något roligt att berätta? En liten tanke bara.
KRAAAAAAAAAAAAAM på er!
KRAAAAAAAAAAAAAM på er!
-
2001_jimmyg
om jag får spekulera fritt..
så tror jag det är många som bara vill veta vart det är race, för
att kunna åka och titta..
Dom som snackar mest är väl oftast dom som även
träffas och snackar skit på aktiviteterna.. och inte bara
är inne och tittar på sidan...
va vet jag, va vet jag... kanske är helt ute och svävar, men det är vad jag tror..
finns säkert en del som önskar att även en annan höll sig till den tysta skaran ibland.. :wink:
så tror jag det är många som bara vill veta vart det är race, för
att kunna åka och titta..
Dom som snackar mest är väl oftast dom som även
träffas och snackar skit på aktiviteterna.. och inte bara
är inne och tittar på sidan...
va vet jag, va vet jag... kanske är helt ute och svävar, men det är vad jag tror..
finns säkert en del som önskar att även en annan höll sig till den tysta skaran ibland.. :wink:
-
2001_Staffan
-
2001_Cabrio
-
2001_Charged
Det är nog många som blir medlemar och som sen aldrig kollar på sidan något mer. En del kanske har blivit medlemmar för kolla på bilderna eller bara för att kunna kika på allt, eftersom man inte kan komma åt allt på sidan om man inte är medlem, då blir man väl nyfiken och blir medlem.
Och här spekulerar jag fritt :?: :?
Och här spekulerar jag fritt :?: :?
-
2001_Cabrio
-
2001_Charged
-
2001_Cabrio
[quote="Charged"]
Ja, det borde vara så att om man inte loggar in på några månader så tas man bort.[/quote]
Känns som vi ställer för höga "krav" på "våra" webmasters..... :wink:
Men visst vore det ett bra förslag.....räcker nästan med 2 veckor.....är man inte mer intresserad så......eller 4 veckor så man kan ha semester i lugn och ro.....fast det finns internetcafé utomlands :lol: :wink:
Ja, det borde vara så att om man inte loggar in på några månader så tas man bort.[/quote]
Känns som vi ställer för höga "krav" på "våra" webmasters..... :wink:
Men visst vore det ett bra förslag.....räcker nästan med 2 veckor.....är man inte mer intresserad så......eller 4 veckor så man kan ha semester i lugn och ro.....fast det finns internetcafé utomlands :lol: :wink:
-
2001_Charged