Cruzing Västerås 31/8!
-
2001_phasio
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Sant!! kanske kan jag och jimmyg göra upp nu i helgen.....han springer och jag tar bilen.....på så sätt vet jag att JAG vinner....[/quote]
Ja.... det är väl det [u]ENDA[/u] sättet du kan vinna på... !? :P
och Z3M.... *skrattar*.. så bra smak kommer farbror Cabrio
aldrig få.. vilken hans färgval skvallrar om...rosa/bajsbrun!?!? :wink:
nej... tacka vet jag franska badkar..där snackar vi stiiiil, klasss, lyxxx..
inte nån jäkla cabad pansarvagns ripoff från tysklands andra världskrigs styrkor.. :wink:
Ja.... det är väl det [u]ENDA[/u] sättet du kan vinna på... !? :P
och Z3M.... *skrattar*.. så bra smak kommer farbror Cabrio
aldrig få.. vilken hans färgval skvallrar om...rosa/bajsbrun!?!? :wink:
nej... tacka vet jag franska badkar..där snackar vi stiiiil, klasss, lyxxx..
inte nån jäkla cabad pansarvagns ripoff från tysklands andra världskrigs styrkor.. :wink:
-
2001_Cabrio
-
2001_S60T5
Krappar, krappar ni vet ju att ni inte kan köra före kl 19:30-20:00 på helgdagar :D :D :D
Detta är bara något jag måste se, skojja inte ni trissat upp stämmningen en aning... :D
Ni vet hur ni får tag på mig om det nu skulle vara så att det blir av någon gång. Jag kan även stå som opartisk målflagga... *host, harkel* mot en viss summa pengar kan man alltid fixa till något *host, host* :wink:
Vi syns och hörs.
*sniff sniff* Är det brännda framdäck som luktar ??? :twisted: :twisted:
/S60T5
NBS Arboga.
Detta är bara något jag måste se, skojja inte ni trissat upp stämmningen en aning... :D
Ni vet hur ni får tag på mig om det nu skulle vara så att det blir av någon gång. Jag kan även stå som opartisk målflagga... *host, harkel* mot en viss summa pengar kan man alltid fixa till något *host, host* :wink:
Vi syns och hörs.
*sniff sniff* Är det brännda framdäck som luktar ??? :twisted: :twisted:
/S60T5
NBS Arboga.
-
2001_FillinG
-
2001_SecretAgentMan
-
2001_S60T5
[quote="SecretAgentMan"]S60t5>>Visst behövs det 2 "opartiska" målflaggare? Jag är inte helt omutbar faktiskt....är den rollen redan tagen kan jag (o?)gärna agera starter åt kombatanterna.
Det kommer att bli ett rejs man drar rövarhistorier om i åratal. (myser)
:lol:
/J[/quote]
Kan du ge dig på!!! Troligtvis behövs det mellan 3-5 "målvakter" samt ett gäng som står och kollar att det inte finns några tendenser till tjuvstart :D .
Detta kommer att bli en anektdot som vi kommer att berätta för våra barnbarn när de har börjat svina med sina svävare--- :D :D
Visserligen kommer vi antagligen att verka uråldriga, precis som cabrio, men vi kommer inte att förstå bättre när vi blir så gammla... :D :D
Cabrio: No hard feelings, jag kunde inte låta bli. :wink:
/S60T5
[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
Det kommer att bli ett rejs man drar rövarhistorier om i åratal. (myser)
:lol:
/J[/quote]
Kan du ge dig på!!! Troligtvis behövs det mellan 3-5 "målvakter" samt ett gäng som står och kollar att det inte finns några tendenser till tjuvstart :D .
Detta kommer att bli en anektdot som vi kommer att berätta för våra barnbarn när de har börjat svina med sina svävare--- :D :D
Visserligen kommer vi antagligen att verka uråldriga, precis som cabrio, men vi kommer inte att förstå bättre när vi blir så gammla... :D :D
Cabrio: No hard feelings, jag kunde inte låta bli. :wink:
/S60T5
[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
-
2001_Cabrio