Plåta din bil 31/8 - Strömsholm
-
2001_Dirtrider
-
2001_Cabrio
[quote="Dirtrider"]Jag ska hjälpa min syrra flytta så jag dyker inte upp, men ni klarar er säkert själva oxå :wink: .
/Dirt[/quote]
Klart vi gör....fast det blir inte lika roligt utan dig :wink:
Låter som jag flirtar med dig, men lovar att så inte är fallet.......tänker bara på en viss lördagsnatt....hehe ännu värre....ska nog sluta nu.... :roll:
/Dirt[/quote]
Klart vi gör....fast det blir inte lika roligt utan dig :wink:
Låter som jag flirtar med dig, men lovar att så inte är fallet.......tänker bara på en viss lördagsnatt....hehe ännu värre....ska nog sluta nu.... :roll:
-
2001_AUDI4_2
-
2001_Cabrio
[quote="AUDI4_2"]Cabrio......tänker bara på en viss lördagsnatt....hehe ännu värre....ska nog sluta nu.... :D
Vad menar du nu Cabrio[/quote]
Känns som det spelar ingen roll vad man försöker säga efter detta så blir allt fel varför jag inte tänker ödsla mer tid på detta.
Batterierna laddas för fullt och hoppas på att det blir några stycken ivf....var ju en del som visade intresse när vi gjorde en liten undersökning tidigare.
Vad menar du nu Cabrio[/quote]
Känns som det spelar ingen roll vad man försöker säga efter detta så blir allt fel varför jag inte tänker ödsla mer tid på detta.
Batterierna laddas för fullt och hoppas på att det blir några stycken ivf....var ju en del som visade intresse när vi gjorde en liten undersökning tidigare.
-
2001_SecretAgentMan
-
2001_jimmyg
[quote="SecretAgentMan"]...jag kan inte komma med silvefisken, den skall ställas ut med klubben på Roserbergs slott imorgon.
/J[/quote]
Jahaja... nu duger inte vi vanliga knegare längre.. nu ska man börja umgås med herrskapsfolk oxå... :lol:
Håller med dig... ett skit att allt ska krocka... vill ju åka på allt... :)
/J[/quote]
Jahaja... nu duger inte vi vanliga knegare längre.. nu ska man börja umgås med herrskapsfolk oxå... :lol:
Håller med dig... ett skit att allt ska krocka... vill ju åka på allt... :)
-
2001_Cabrio
-
2001_TurboChrille
-
2001_Cabrio
[quote="TurboChrille"]Här i västerås så regnar det ju såklart just nu.......
vilket gör att jag är lite tveksam på att åka.......
men än är det ju tid kvar......
ska ringa vägvisaren och fråga hur han tänker göra....[/quote]
Vi åker...hoppas på uppehåll.....dessutom lite sent att avblåsa....kommer inte folk så förstår jag :cry: får jag väl stå i regnet själv.... 8) blir fika först och sedan bara att vänta. :lol:
Ett monsunregn hindrar inte mig......kanske ni får se min bil med taket på....men bara kanske :wink: :lol:
Cabbar är inget för fegisar. :twisted:
vilket gör att jag är lite tveksam på att åka.......
men än är det ju tid kvar......
ska ringa vägvisaren och fråga hur han tänker göra....[/quote]
Vi åker...hoppas på uppehåll.....dessutom lite sent att avblåsa....kommer inte folk så förstår jag :cry: får jag väl stå i regnet själv.... 8) blir fika först och sedan bara att vänta. :lol:
Ett monsunregn hindrar inte mig......kanske ni får se min bil med taket på....men bara kanske :wink: :lol:
Cabbar är inget för fegisar. :twisted: