Wet T-Shirt Competition?
-
2001_Caroline_puss
-
2001_Cabrio
[quote="Caroline_puss"]Pojkar pojkar... skaffa er ett par tjejer istället... eller väx upp snälla!!
Tror ni verkligen att nån ställer upp?? isåfall så har ni inte dom pengarna!!
Jaja men ni kan ju drömma om de istället..
Och det här e en bil sida ingen porrsida så återvänd till verkligheten!!
Mvh / Caroline!![/quote]
Hmmm någon som tåg illa vid sig. :roll:
Jaja ska nog växa upp någon gång :wink: men inte idag.....och inte imorgon heller. :lol:
Tror du verkligen vi är ute efter tjejer??? hade vi betett oss så här då?? :lol: :lol: :lol:
Tror inte man skulle ha en chans då! :wink:
Mvh / Caroline!![/quote]
Hmmm någon som tåg illa vid sig. :roll:
Jaja ska nog växa upp någon gång :wink: men inte idag.....och inte imorgon heller. :lol:
Tror du verkligen vi är ute efter tjejer??? hade vi betett oss så här då?? :lol: :lol: :lol:
Tror inte man skulle ha en chans då! :wink:
-
2001_jimmyg
[quote="Caroline_puss"]Pojkar pojkar... skaffa er ett par tjejer istället... eller väx upp snälla!!
Mvh / Caroline!![/quote]
Tror inte det är nån som seriöst tror att det skulle gå...
Men själv så anser jag inte att det skulle vara värre än att titta på
en snygg tjej på stan... fast hon är förståss lite torrare.. :wink:
Och som ett av min tidigare inlägg så tror jag just inte att
det finns någon som vill ställa upp nej...
Är heller ingen som har påstått att det är en Porrsida...
skulle kanske vara pervo Cabrio.. men honom lyssnar man
ju aldrig på endå.. :D
och till sist... växa upp!?... det kan du glömma... det är ju tråkigt ju.. :lol:
Mvh / Caroline!![/quote]
Tror inte det är nån som seriöst tror att det skulle gå...
Men själv så anser jag inte att det skulle vara värre än att titta på
en snygg tjej på stan... fast hon är förståss lite torrare.. :wink:
Och som ett av min tidigare inlägg så tror jag just inte att
det finns någon som vill ställa upp nej...
Är heller ingen som har påstått att det är en Porrsida...
skulle kanske vara pervo Cabrio.. men honom lyssnar man
ju aldrig på endå.. :D
och till sist... växa upp!?... det kan du glömma... det är ju tråkigt ju.. :lol:
-
2001_Caroline_puss
Lilla Carro har rätt i att det är lite omoget. Tror inte någon förnuftig flicka ställer upp... men å andra sidan så brukar ju flickorna cabrio fixar var 250-kilos sälar från norra Etiopien. Jepp ni hörde rätt.. Etiopien och då kan ni tänka er hur de ser ut. Men å andra sidan så blir cabrio nog rätt så själv på det evenemanget. Han och 20-kilos taxöronen!!!
-
2001_Cabrio
[quote="Z3M"]Lilla Carro har rätt i att det är lite omoget. Tror inte någon förnuftig flicka ställer upp... men å andra sidan så brukar ju flickorna cabrio fixar var 250-kilos sälar från norra Etiopien. Jepp ni hörde rätt.. Etiopien och då kan ni tänka er hur de ser ut. Men å andra sidan så blir cabrio nog rätt så själv på det evenemanget. Han och 20-kilos taxöronen!!![/quote]
Nu har du väl ändå hamnat i det blå skåpet! Var sjutton hittar man 250 kg kvinna??? *ASG* :twisted: :lol: :lol: 8) :wink:
Inte f-n i ETIOPIEN.
Visar bara på hur mycket du kan....PUCKO...dessutom sälar...i öknen...kanske ska börja med att gå om 1-3:e klass. :lol: :twisted:
Nu har du väl ändå hamnat i det blå skåpet! Var sjutton hittar man 250 kg kvinna??? *ASG* :twisted: :lol: :lol: 8) :wink:
Inte f-n i ETIOPIEN.
Visar bara på hur mycket du kan....PUCKO...dessutom sälar...i öknen...kanske ska börja med att gå om 1-3:e klass. :lol: :twisted:
Ja du.... sälarna* hittar man under din högra högtalare till stereon. Där ligger de i ditt klippalbum. Ni förstår, Cabrio försöker göra som Gene Simmons i Kiss, nämligen att fota alla brudar han legat med(Gene, ca:4000). Det har i Cabrios album bara blivit 3, men om man fördelat vikten på de 3, så hade det lugnt blivit ca:24 stycken.
* Säl = annat ord för kvinna som tillhört Cabrio
* Säl = annat ord för kvinna som tillhört Cabrio
-
2001_Cabrio
[quote="Z3M"]Ja du.... sälarna* hittar man under din högra högtalare till stereon. Där ligger de i ditt klippalbum. Ni förstår, Cabrio försöker göra som Gene Simmons i Kiss, nämligen att fota alla brudar han legat med(Gene, ca:4000). Det har i Cabrios album bara blivit 3, men om man fördelat vikten på de 3, så hade det lugnt blivit ca:24 stycken.
* Säl = annat ord för kvinna som tillhört Cabrio[/quote]
Min "säl" står och läser det du skrivit. Kanske ska be henne följa med på nästa cruising och låta henne dra dig i örat.
Men hon är smickrad om att du gissade hennes vikt nästan exakt....253 faktiskt.
Och JA hon står verkligen här. Ska ta med henne och visa dig lille pöjk hur en riktig kvinna ska se ut. :twisted: :lol:
Kanske ska vara snäll mot mina (alla 3 kvinnor) annars kanske jag börjar säga ett och annat här om dina flickor.... :twisted: :wink: och det tror jag inte du vill :lol: :lol: :lol:
* Säl = annat ord för kvinna som tillhört Cabrio[/quote]
Min "säl" står och läser det du skrivit. Kanske ska be henne följa med på nästa cruising och låta henne dra dig i örat.
Men hon är smickrad om att du gissade hennes vikt nästan exakt....253 faktiskt.
Och JA hon står verkligen här. Ska ta med henne och visa dig lille pöjk hur en riktig kvinna ska se ut. :twisted: :lol:
Kanske ska vara snäll mot mina (alla 3 kvinnor) annars kanske jag börjar säga ett och annat här om dina flickor.... :twisted: :wink: och det tror jag inte du vill :lol: :lol: :lol:
-
2001_macjohan
asg.
hahaha! väldigt roligt cabrio!
//
bulldozermannen!
klaga inte, då blir det nya bilder på din bil. :lol:
//
bulldozermannen!
klaga inte, då blir det nya bilder på din bil. :lol: