NY VAL 2002!!
-
2001_jimmyg
[quote="Z3M"]
Vill du [i][b]inte[/b][/i] det, så ska du rösta på JimmyG:s parti. Då blir din vinröda pärla ombyggd direkt till en 3-hjulig Renault med 14 hästkrafter och du får driva den med din egen avföring. Påfyllning själv givetvis!!!
[/quote]
Det smärter att man inte har bättre motstånd än detta...
och det är beklagligt att se var det partiet lägger sina värderingar.. :?
Vi i Jimmyg partiet däremot ser inga gränser i vilka som får vara med eller inte.. detta är ett parti för alla motorintresserade...vare sig du har en rostig gammal DAF eller en vråltrimmad McLaren F1...
Bara ni kommer till våra valupptakter med ett leende och med blyskorna påsnörda så är alla välkommna!
så rösta på det enda rätta..
[size=24][b][color=red]J[/color][color=orange]i[/color][color=red]m[/color][color=orange]m[/color][color=red]y[/color][color=orange]g [/color][color=red]P[/color][color=orange]a[/color][color=red]r[/color][color=orange]t[/color][color=red]i[/color][color=orange]e[/color][color=red]t[/color][/b][/size]
[size=13][b] "mitt parti, ditt parti... ja.. [u]allas parti[/u]" [/b][/size]
Vill du [i][b]inte[/b][/i] det, så ska du rösta på JimmyG:s parti. Då blir din vinröda pärla ombyggd direkt till en 3-hjulig Renault med 14 hästkrafter och du får driva den med din egen avföring. Påfyllning själv givetvis!!!
[/quote]
Det smärter att man inte har bättre motstånd än detta...
och det är beklagligt att se var det partiet lägger sina värderingar.. :?
Vi i Jimmyg partiet däremot ser inga gränser i vilka som får vara med eller inte.. detta är ett parti för alla motorintresserade...vare sig du har en rostig gammal DAF eller en vråltrimmad McLaren F1...
Bara ni kommer till våra valupptakter med ett leende och med blyskorna påsnörda så är alla välkommna!
så rösta på det enda rätta..
[size=24][b][color=red]J[/color][color=orange]i[/color][color=red]m[/color][color=orange]m[/color][color=red]y[/color][color=orange]g [/color][color=red]P[/color][color=orange]a[/color][color=red]r[/color][color=orange]t[/color][color=red]i[/color][color=orange]e[/color][color=red]t[/color][/b][/size]
[size=13][b] "mitt parti, ditt parti... ja.. [u]allas parti[/u]" [/b][/size]
Det är självklart vi vill se en blandning av bilar, [color=red][b]MEN[/b][/color]... och det är med ett varningens finger jag säger [color=red][b]MEN[/b][/color]... kommer något av dessa 2 partier till makten så blir det [color=red][b]BARA[/b][/color] antingen SAAB eller Renault-bilar på våra gator!!! Hur kul vore det.... JimmyG har nämligen lovat att alla ska få köra, oavsett bilklass. Men se hur det gick sist de kom med i riksdagen, då istället för att infria sitt löfte så brände han och de andra partimedlemmarna alla lovade löften. Ingen kunde genomföra löfterna eftersom de 11,5 månader av 12 befann sig på homo-ön Brunöga för att förlusta sig :P :P :P . Där brände de på 11,5 månader 4,6 miljarder av [color=red][b]ERA[/b][/color] skattepengar. [color=red][b]TÄNK PÅ DETTA!!! :idea: [/b][/color]
Gör det enda rätta, rösta på [size=18][color=blue][b][i]HAMANN[/i] PARTIET[/b][/color][/size]
Gör det enda rätta, rösta på [size=18][color=blue][b][i]HAMANN[/i] PARTIET[/b][/color][/size]
-
2001_JohanB
Nu börjar den där hamann bli desperat, han häver ur sig allt skit som han kan komma på att han någonsin gjort och påstår att det är bla vi i turbopartiet som har gjort det.
Men jag vet att väljarna kan se att det är just så som det ligger till, därför behöver jag inte komentera detta mer.
Sen hörde jag något om att han drar in Audi! som gör grymt fina turbomaskiner! och för att inte tala om Porsche..!
Ang. det här med turbokonvertering och lustgas, självklart kommer vi står för konverteringen till turboladdning samt allt smått och gott som man vill ha runtikring agregatet :)
Lustgasen kommer självklart ingå i "smått och gott"
Men jag vet att väljarna kan se att det är just så som det ligger till, därför behöver jag inte komentera detta mer.
Sen hörde jag något om att han drar in Audi! som gör grymt fina turbomaskiner! och för att inte tala om Porsche..!
Ang. det här med turbokonvertering och lustgas, självklart kommer vi står för konverteringen till turboladdning samt allt smått och gott som man vill ha runtikring agregatet :)
Lustgasen kommer självklart ingå i "smått och gott"
-
2001_Staffan
-
2001_speedo
-
2001_JohanB
Hallå!? hur kan det äns luta åt Jimmygs parti!?
har du sett den där renullten han har!?
Allas parti..! ha! han menar att Alla kommer vara tvugna att köra en sån där sak med knappt 100 trötta hästar..!
tillome hamann håller dig till vassare doningar! och alla vet väll vad en turbomatad BMW kan prestera!!!
Turbopartiet, TURBO åt alla!
har du sett den där renullten han har!?
Allas parti..! ha! han menar att Alla kommer vara tvugna att köra en sån där sak med knappt 100 trötta hästar..!
tillome hamann håller dig till vassare doningar! och alla vet väll vad en turbomatad BMW kan prestera!!!
Turbopartiet, TURBO åt alla!
-
2001_Kimzo
hehe
mm och vi har också en,en...en turbo konverterad Bobby car...*vad vet jag??=p :roll: *
-
2001_speedo