ja, det är olagligt att chippa och/eller trimma bilen, utan att typa om den iaf.
man får ju inte öka effekten med mer än så och så många %, sedan är ju nyabilar helbilsgodkända, vet inte riktigt men jag tror nästan att det är olagligt att sätta på andra hjul än de som bilen är godkänd med.
mycket larv... som vi i turbopartiet kommer råda bot på. :D
Trimm chips
-
2001_S60T5
[quote="JohanB"]ja, det är olagligt att chippa och/eller trimma bilen, utan att typa om den iaf.
man får ju inte öka effekten med mer än så och så många %, sedan är ju nyabilar helbilsgodkända, vet inte riktigt men jag tror nästan att det är olagligt att sätta på andra hjul än de som bilen är godkänd med.
mycket larv... som vi i turbopartiet kommer råda bot på. :D[/quote]
Som sagt.
Rösta på Turbo partiet.
[size=18][color=darkblue]Roppen skall skalla TURBO åt alla !!! [/color][/size]:twisted:
M5, varför inte rösta på Turbo partiet, då kan du med glädje turbokonvertera din M5:a :wink:
/S60T5
[size=24][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]
mycket larv... som vi i turbopartiet kommer råda bot på. :D[/quote]
Som sagt.
Rösta på Turbo partiet.
[size=18][color=darkblue]Roppen skall skalla TURBO åt alla !!! [/color][/size]:twisted:
M5, varför inte rösta på Turbo partiet, då kan du med glädje turbokonvertera din M5:a :wink:
/S60T5
[size=24][color=blue]NBS Arboga[/color][/size]