Puuh, nästan 6 reportage färdiga på 2 dagar.

Arkiv från 2002 — 573 trådar, 9539 inlägg
2001_Nismo

Post by 2001_Nismo »

[quote="GigaHz"][quote="Dirtrider"]Ahh shit, vad är det för en karamell färgad Opel jag ser :lol: :lol: :lol:[/quote]

Ja visst är den ful :cry:[/quote]

Sänkt, tonade rutor, baslåda och kjolpaket. Ser ut att kunna bli en riktigt fin första bil :wink:
2001_Dirtrider

Post by 2001_Dirtrider »

Och inte att förglömma de otroligt feta aluminum fälgarna med superfeta Mohawk däck :wink:

Jag vet vad bilen ska ha för motor, förhoppningsvis nästa sommar(om NPC Crew får tummen ur fixar allt) :roll:
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

Dirtrider skrev:
[quote]Första reportaget kommer att släppas denna vecka, det är bara lite detaljer kvar.[/quote]
Nu är det inte långt kvar på veckan...när kommer reportaget :?: Börjar bli otålig :wink:
2001_Nismo

Post by 2001_Nismo »

[quote="Dirtrider"]Och inte att förglömma de otroligt feta aluminum fälgarna med superfeta Mohawk däck :wink:

Jag vet vad bilen ska ha för motor, förhoppningsvis nästa sommar(om NPC Crew får tummen ur fixar allt) :roll:[/quote]

Blir säkert takvinge på den där också med tiden 8O :wink:

[quote="Staffan"]Dirtrider skrev:
[quote]Första reportaget kommer att släppas denna vecka, det är bara lite detaljer kvar.[/quote]
Nu är det inte långt kvar på veckan...när kommer reportaget :?: Börjar bli otålig :wink:[/quote]

Håller med Staffan jag är också skit nyfiken på bilarna. Men jag tror webmaster har problem att få reportagen att se ut som Dirtrider vill. Är tydligen nått script som inte riktigt vill sig för dom men preliminärt relaese datum är nu på onsdag.
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

Nismo skrev:
[quote]Håller med Staffan jag är också skit nyfiken på bilarna. Men jag tror webmaster har problem att få reportagen att se ut som Dirtrider vill. Är tydligen nått script som inte riktigt vill sig för dom men preliminärt relaese datum är nu på onsdag.
[/quote]
ONSDAG :!: Det är ju hur massa jätte många dagar som hälst! :( Jaja, väntar man på nått gott... :D
2001_Dirtrider

Post by 2001_Dirtrider »

Jag kan tyvärr inte göra mer än att beklaga försening.

Peterpops(Webmaster), har inte sovit inatt p.g.a. av reportagen.
Jag kan själv inte skit om hur man fixar till det här, och Peter jobbar för fullt.
Vi ska försöka hålla tidschemat, så gott det går.

Hellre snyggt än hafsigt.

/Dirt
2001_Staffan

Post by 2001_Staffan »

Dirtrider skrev:
[quote]Jag kan tyvärr inte göra mer än att beklaga försening.

Peterpops(Webmaster), har inte sovit inatt p.g.a. av reportagen.
Jag kan själv inte skit om hur man fixar till det här, och Peter jobbar för fullt.
Vi ska försöka hålla tidschemat, så gott det går.

Hellre snyggt än hafsigt.

/Dirt
[/quote]
Ingen fara...det är klart att man vill läsa repotagen, men känn ingen stress. Tat lungt 8) Jag hoppas att Peter kommer kunna sova ordentligt inatt, det är nämligen måndag imorgon :(
Väntar fortfarande spänt, men som jag tidigare skrev -Väntar man på nått gott :D
Ps. Hellre snyggt än hafsigt - Håller helt och hållet med, även om jag själv inte så ofta lever upp till det.
2001_Nismo

Post by 2001_Nismo »

Måste ge en elog till killarna som fixar detta. Dirt, Mac, Goingen, Pops och alla andra. Det ska bli så jävla kul läsa reportagen, så man får lite humm om bilarna man ser varje lördag/söndag. Väntar med spänning.
2001_energy

Post by 2001_energy »

...instämmer med föregående talare, väntar med spänning :lol:
2001_M5

Post by 2001_M5 »

Håller med tidigare klottrare 8)
Locked