Cabrio och jimmyg´s hörna !!
-
Guest
-
2001_jimmyg
-
2001_Cabrio
Tack snälla DrJimmyg, men jag vill inte ha den klubban i munnen för den har en sådan lustig form......men Dr kan få min eftersom han verkar gilla dem då han suger på en just nu.
Staffan: Lycka till.....men du kan inte ha mycket till liv, då du är den enda som skulle gå in på den tråden för att få så många visningar att du slår oss. :wink: :twisted: Men har du inget bättre för dig så ska inte vi hindra dig. :lol: Kanske kan bli lite långtråkigt att skiva till sig själv.
Men:
Se det så här....tur att du tycker om dig själv....då är det ivf någon som gör det. :P :wink:
:twisted: :lol:
Staffan: Lycka till.....men du kan inte ha mycket till liv, då du är den enda som skulle gå in på den tråden för att få så många visningar att du slår oss. :wink: :twisted: Men har du inget bättre för dig så ska inte vi hindra dig. :lol: Kanske kan bli lite långtråkigt att skiva till sig själv.
Men:
Se det så här....tur att du tycker om dig själv....då är det ivf någon som gör det. :P :wink:
:twisted: :lol:
-
2001_Staffan
-
2001_jimmyg
-
2001_Staffan
[quote="jimmyg"][quote="Staffan"]Cabrio skrev:
[quote]Se det så här....tur att du tycker om dig själv....då är det ivf någon som gör det.[/quote]
Min mamma säger att hon tycker om mig :roll:[/quote]
Det sa hon bara i ett svagt ögonblick när du var lite ledsen.... :lol: :wink:[/quote]
HON HATAR MIG!!! :cry:
[quote]Se det så här....tur att du tycker om dig själv....då är det ivf någon som gör det.[/quote]
Min mamma säger att hon tycker om mig :roll:[/quote]
Det sa hon bara i ett svagt ögonblick när du var lite ledsen.... :lol: :wink:[/quote]
HON HATAR MIG!!! :cry:
-
2001_Staffan
-
2001_jimmyg
[quote="Staffan"]Jag vill bara säga att jag äntligen som den tröga (icke omtyckta) idiot jag är, kom på hur man citerar utan att det står [b]Citat[/b] över varje, ja just det, citat...en en gång mycket stolt :D[/quote]
Ja... man får väl gratulera att du har hittat en ny funktion...
mer än man kan säga om Cabrio... :wink:
och visst är du omtyckt.. här iallafall... alltid lika trevlig med fler
människor att utväxla helt meningslösa konversationer med.. :D
Ja... man får väl gratulera att du har hittat en ny funktion...
mer än man kan säga om Cabrio... :wink:
och visst är du omtyckt.. här iallafall... alltid lika trevlig med fler
människor att utväxla helt meningslösa konversationer med.. :D
-
2001_Cabrio
Vet ni vad det är för likhet mellan Cabrio och Elvis??
Jo båda utrycker sig kraftfullt [size=24][/size][b][color=red]I am the KING!![/color][/b][size=12][/size]
:lol:
Staffan.....tänk nu på att jimmyg tycker om dig.....så passa dig i hans närhet.
Jag tycker du är precis så sjuk man ska vara.... :twisted: :lol: :wink:
Jo båda utrycker sig kraftfullt [size=24][/size][b][color=red]I am the KING!![/color][/b][size=12][/size]
:lol:
Staffan.....tänk nu på att jimmyg tycker om dig.....så passa dig i hans närhet.
Jag tycker du är precis så sjuk man ska vara.... :twisted: :lol: :wink:
-
2001_TurboChrille