ny affär e-tuna!!!
-
2001_boyinblue
-
2001_Caroline_puss
-
2001_smurfen
-
2001_Impreza
-
2001_Turbo_Fredde
[quote="boyinblue"]Det skulle ja vara perfekt!!! Vi har ju ingen sådan affär i stan, iofs så finns Kjells Mobilmontage, men det kan ju va bra med lite alternativ....[/quote]
ja men vad väljer man DLS (Kjells Mobilmontage) och som har vart med i branchen i flera år...eller MDS i en ny öppnad affär...har dom kunskap dom som ska öppna butiken då?
Jag personligen skulle inte köpa en pryl från mds...men men det är vad jag tycker... ;)
ja men vad väljer man DLS (Kjells Mobilmontage) och som har vart med i branchen i flera år...eller MDS i en ny öppnad affär...har dom kunskap dom som ska öppna butiken då?
Jag personligen skulle inte köpa en pryl från mds...men men det är vad jag tycker... ;)
-
2001_Olback
[quote="Turbo_Fredde"][quote="boyinblue"]Det skulle ja vara perfekt!!! Vi har ju ingen sådan affär i stan, iofs så finns Kjells Mobilmontage, men det kan ju va bra med lite alternativ....[/quote]
Jag personligen skulle inte köpa en pryl från mds...men men det är vad jag tycker... ;)[/quote]
Klart man handlar där man får bra med hjälp och bra priser...Och det får man hos Kjells Mobilmontage. :wink:
Jag personligen skulle inte köpa en pryl från mds...men men det är vad jag tycker... ;)[/quote]
Klart man handlar där man får bra med hjälp och bra priser...Och det får man hos Kjells Mobilmontage. :wink:
-
2001_macjohan
MÄLARDÄCK AB
:idea: Hörni! Jag säger bara MÄLARDÄCK, vid Parken Zoo. Gamla bensinmacken där. Dom har skitmycke styling kataloger och fälgar!
Åk dit och ta en titt! Bästa stället i stan! 8) 8)
Åk dit och ta en titt! Bästa stället i stan! 8) 8)
-
2001_energy
Re: MÄLARDÄCK AB
[quote="macjohan"]:idea: Hörni! Jag säger bara MÄLARDÄCK, vid Parken Zoo. Gamla bensinmacken där. Dom har skitmycke styling kataloger och fälgar!
Åk dit och ta en titt! Bästa stället i stan! 8) 8)[/quote]
Japp, dom är vassa där faktiskt. Bra och sjyst mottagande. (Köpte mina fälgar+däck där).
edit: och lär väl handla vinterskor där också ifall det inget oväntat händer.
Åk dit och ta en titt! Bästa stället i stan! 8) 8)[/quote]
Japp, dom är vassa där faktiskt. Bra och sjyst mottagande. (Köpte mina fälgar+däck där).
edit: och lär väl handla vinterskor där också ifall det inget oväntat händer.