Eftersnack Katrineholm 13/9
-
2001_Sebbe_VR6
[quote="tomsan"]saaben och volvo, vad var det för saab?
lika bra att jag åkte hem med andra ord....[/quote]
Jag vet inte vad det var för några. Jag såg bara Volvon när han blåste förbi macken vid McDonalds samma sekund hörde jag att någon hade blivit påkörd så jag gick dit istället. Men jag tror att Staffan,McJohan,Z3M och några fler såg båda bilarna.
lika bra att jag åkte hem med andra ord....[/quote]
Jag vet inte vad det var för några. Jag såg bara Volvon när han blåste förbi macken vid McDonalds samma sekund hörde jag att någon hade blivit påkörd så jag gick dit istället. Men jag tror att Staffan,McJohan,Z3M och några fler såg båda bilarna.
-
2001_Sebbe_VR6
-
2001_Griffin
ojj jag har visst blivit ett stort samtals ämne... jag ber killen i Civicen om ursäkt liite klantigt gjort eftersom han var så långt ut i korsningen och jag låg så nära bilen framför så såg jag honom inte :oops: hade det hänt något så hade det också varit mitt fel. anledningen till att jag inte stannade var att jag såg hur arg han var det hade liksom inte gjort saken bättre om han hoppat på mig.
och om någon tycker att jag inte kan köra på grund av att Griffin som är framhjulsdriven går på ställ så vet han inte vad han pratar om... jag har en ganska lång lista på vad som är gjort med bilen och om män läser vissa delar på den så förstår man att bilen är rejält överstyrd..
och om någon tycker att jag inte kan köra på grund av att Griffin som är framhjulsdriven går på ställ så vet han inte vad han pratar om... jag har en ganska lång lista på vad som är gjort med bilen och om män läser vissa delar på den så förstår man att bilen är rejält överstyrd..
-
2001_speedo
-
2001_Olback
Sitter här och läser vad som har hänt...Och en fråga man kan ställa sej...Så bara poppar upp i huvudet på mej...Kan folk köra bil?
Visst kan man gasa men det ska man jue inte göra i trånga utrymmen eller när det är mycket bilar i rörelse....Man vet aldrig vad personen i den mötande bilen ska göra.
Tur att man stanna hemma...Hade man blivit på körd och det inte var mitt fel, ja vet inte vad ja hade gjort. :twisted:
Visst kan man gasa men det ska man jue inte göra i trånga utrymmen eller när det är mycket bilar i rörelse....Man vet aldrig vad personen i den mötande bilen ska göra.
Tur att man stanna hemma...Hade man blivit på körd och det inte var mitt fel, ja vet inte vad ja hade gjort. :twisted:
-
2001__kalllle_
Hej!!!
Jo det är nog som Sebbe sa att vi i k-holm inte är vana
vid så mycket bilar... Och Griffin åker man och sladdar och
leker mitt i cruising låg bakom dig hela tiden i början och trodde
att det skulle gå åt helvete många gånger TÄNK DIG FÖR innan
du börjar leka!!!
Själv så tycker jag att det vart lite bättre senare
ute vid 201-meters-rakan synd bara att det var så nåra
som körde...
M.V.H /Kalle (Mazda 323 GTX 4x4)
du börjar leka!!!
som körde...
M.V.H /Kalle (Mazda 323 GTX 4x4)
-
2001_Gurralitto
[quote="Sebbe_VR6"][/quote]villken natt det blev till slut !!! en fråga körde han på bågen i 2 eller tre bilar ?? :?:[/quote]
Han blev påkörd bakifrån 2 ggr och han åkte in i bilen framför honom båga gångerna. Det är vad jag hört men att det hände 1 gång det är jag ju ganska säker på eftersom det var mig han åkte in i :wink:[/quote]
vart det någon skada efter att bågen körde på dej eller??? :?:
Han blev påkörd bakifrån 2 ggr och han åkte in i bilen framför honom båga gångerna. Det är vad jag hört men att det hände 1 gång det är jag ju ganska säker på eftersom det var mig han åkte in i :wink:[/quote]
vart det någon skada efter att bågen körde på dej eller??? :?:
-
2001_Griffin
[quote="_kalllle_"]Hej!!!
du börjar leka!!!
som körde...
M.V.H /Kalle (Mazda 323 GTX 4x4)[/quote
ok du kanske trodde att det skulle gå ått helvete men jag hade läget under kontrol... det ser värre ut än vad det är.. visst så har jag kört på för breda ställ.. men då så har det varit under mer kontrolerade förhållanden.. lite små ställ i dom kurvona känndes väldigt ofarligt..
men som sagt var vid Mc Donallds så gjorde jag bort mig.. jag ber om ursäkt och står för vad jag gjort.. :oops:
du börjar leka!!!
som körde...
M.V.H /Kalle (Mazda 323 GTX 4x4)[/quote
ok du kanske trodde att det skulle gå ått helvete men jag hade läget under kontrol... det ser värre ut än vad det är.. visst så har jag kört på för breda ställ.. men då så har det varit under mer kontrolerade förhållanden.. lite små ställ i dom kurvona känndes väldigt ofarligt..
men som sagt var vid Mc Donallds så gjorde jag bort mig.. jag ber om ursäkt och står för vad jag gjort.. :oops:
-
2001_tomsan