Eftersnack Katrineholm 13/9

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
2001_Griffin

Post by 2001_Griffin »

[quote="Mr-Diesel"]
Vad gäller Griffin så vet jag från egen "åkamed" erfarenhet att han kör bra mycket och väldigt ofta över sin egen begränsning..
[/quote]

Jag låg för nära bilen framför och såg Hondan för sent vad har det med min begränsning att göra.. och när åkte du med senast.. för ett år sedan eller?? :lol:
2001_smurfen

Post by 2001_smurfen »

[quote="Griffin"][quote="Mr-Diesel"]
Vad gäller Griffin så vet jag från egen "åkamed" erfarenhet att han kör bra mycket och väldigt ofta över sin egen begränsning..
[/quote]

Jag låg för nära bilen framför och såg Hondan för sent vad har det med min begränsning att göra.. och när åkte du med senast.. för ett år sedan eller?? :lol:[/quote]

att ligga i 200 på motor väg det är inget...
Men att det desutom spöregna och du låg 1meter ifrån bilen framför.. det är över begränsningarna... ta detta hur du vill men om du inte själv håller med så ja inte vet jag vad du tänker med... Och som du alltid har kört och fortfarande gör så borde du tänka 18 ggr innan du gör nått...
Tabbar det kan alla göra även jag så det säger jag inget om men dagligen..... Men det tycker inte du själv... Nä nu ska jag int eklanka ner på dig mer för du är jävligt trevlig till vardags så vi behöver ju inte bli helt ovänner...
2001_pat

Post by 2001_pat »

jag tyckte det var en helt ok kväll, jämfört med norrköping ikväll så var det dead even. Ang olyckorna så såg jag inte en enda av dom så jag hade inget att klaga på. det man inte ser finns inte eller?

funderar över hur preludenisse lyckas få ont i ryggen när inte bilen fick direkta skador och bilen som fick mesta skiten inte har skadade personer. Kassa stolar eller?

Kan säga till mazdaidioten att om du visste hela historien bakom varför jag fick så ont hade du inte öppnat din jä¤la mun.

om du hade blivit påkörd en f-150 pickup som körde över flaket o tryckte in cabben på en cheva s-10 så att du låg på sjukhus o fick gå hos en sjukgymnast i 2.5 år hade du vetat att minsta lilla träff i nacken lr ryggen gör ont.

personer som inte vet hela historien ska inte öppna munnen!!!!!!!!!! :evil:

/pat
2001_CarMan

Post by 2001_CarMan »

Dety är ju kanpast så att din krock historja står skriven på din bil så alla kan se den!
Det är väl inte så konstigt om nån undrar varför du fick så ont! Du behöver ju inte bli så gar för det, han skrev ju knapast att du var en vekling som fick ont av en son liten krock. Hoppas att du tar detta på rätt set!
2001__kalllle_

Post by 2001__kalllle_ »

Pat...

Jag tror inte du ska ta så illa upp
över gzons inlägg... Det är som vanligt när
gzon skriver på forum att det låter mycket värre
änn han igentligen menar... :wink:

Men jag förstår att du blir arg över ett sånt inlägg!
skulle själv blivit vansinnig över ett sånt mess
i ditt tillfälle....

Beklagar olyckan...

M.V.H./Kalle (Mazda 323 GTX 4x4)
2001_Sebbe_VR6

Post by 2001_Sebbe_VR6 »

[quote="CarMan"]Dety är ju kanpast så att din krock historja står skriven på din bil så alla kan se den!
Det är väl inte så konstigt om nån undrar varför du fick så ont! Du behöver ju inte bli så gar för det, han skrev ju knapast att du var en vekling som fick ont av en son liten krock. Hoppas att du tar detta på rätt set![/quote]

Lär dig stava.
Killen har ont som fan, han ska väl inte behöva sitta och förklara varför han har ont. Tror ni han säger det för att folk ska tycka synd om honom?
2001_babban

Post by 2001_babban »

haha han kanske e bakis!!!
2001_babban

Post by 2001_babban »

han som skrev fel asså
2001_CarMan

Post by 2001_CarMan »

Det var värst vad svårt det var att först vard jag skrev :)
Jag tar det igen fast lite tydligare.
´Han skriver ju att han undrar varför han fick så ont när det inte vart så mycke skador på bilen.
Om han nu undrar över det så vill han förstås ha en förklaring & ingen utskällning i still med det vet väll alla är du het dum.
2001_KombiRejsarn

Post by 2001_KombiRejsarn »

[quote="_kalllle_"]Hej!!!

Jo det är nog som Sebbe sa att vi i k-holm inte är vana
vid så mycket bilar... Och Griffin åker man och sladdar och
leker mitt i cruising låg bakom dig hela tiden i början och trodde
att det skulle gå åt helvete många gånger TÄNK DIG FÖR innan
du börjar leka!!!

Själv så tycker jag att det vart lite bättre senare
ute vid 201-meters-rakan synd bara att det var så nåra
som körde...

M.V.H /Kalle (Mazda 323 GTX 4x4)[/quote]

Tja..
vart va den 201 m rakan???
va det på vägen mot nyköping eller vart var det?

//Richard
Locked