Cabrio och jimmyg´s hörna !!
-
2001_Cabrio
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"][quote="Staffan"]Liv, vad ska men med det till när det finns Gasa? :D[/quote]
Kan man undra....man har ju en petterniklas som gör sig påmind ibland....kissnödig tex :lol:
[/quote]
Okej...alltså... ehhh... hur dum får man bli!?... det var inte UNDERlivET staffan pratade om... kanske skulle skaffa glasögon nu när du börjar komma uppåt åren...
och din peternicklas kan väl inte göra mycket väsen av sig...
ur den där lilla så droppar det väl bara, högst var fjortonde dag... :wink: :P
Kan man undra....man har ju en petterniklas som gör sig påmind ibland....kissnödig tex :lol:
[/quote]
Okej...alltså... ehhh... hur dum får man bli!?... det var inte UNDERlivET staffan pratade om... kanske skulle skaffa glasögon nu när du börjar komma uppåt åren...
och din peternicklas kan väl inte göra mycket väsen av sig...
ur den där lilla så droppar det väl bara, högst var fjortonde dag... :wink: :P
-
2001_Staffan
-
2001_Cabrio
[quote="pat"]måste bara visa min avator bild för cabrio ,,heheh helt i din smak lr?
mvh patrik
ps vart ä dina kort?????[/quote]
Kort??? hehe :twisted:
Kommer lite senare i höstmörkret som en liten ljuspunkt i det trista regnet som säkert kommer för eller senare. Hmmmm skulle man kunna få en större bild :wink: Ser inte bilen så bra :lol: :lol:
Hur har det gått med "Bettan" Hörde du råkade ut för lite saker i Katrineholm. Hur är ryggen...eller har jag missförstått?? :cry:
mvh patrik
ps vart ä dina kort?????[/quote]
Kort??? hehe :twisted:
Kommer lite senare i höstmörkret som en liten ljuspunkt i det trista regnet som säkert kommer för eller senare. Hmmmm skulle man kunna få en större bild :wink: Ser inte bilen så bra :lol: :lol:
Hur har det gått med "Bettan" Hörde du råkade ut för lite saker i Katrineholm. Hur är ryggen...eller har jag missförstått?? :cry:
-
2001_jimmyg
-
2001_Cabrio
Orkar inte bråka på ett tag nu. Hoppas folk respekterar detta....jimmyg räknas inte in bland folk :wink:
Detta är seriöst. Inte Bråka just nu....säger till när jag är "lovlig" igen.
Tack för visad hänsyn.
PS: M5 och hans M5_gull borde faktiskt sluta med sina forumsinlägg i den utsträckningen de gör...de är inte roliga utan bara jobbiga.....de kanske borde skriva under en egen tråd....tror faktiskt inte så många skulle kolla på den....nu kanske inte jag och jimmyg är så roliga heller....men vi är sjuka :twisted: :wink:
......tycker och hoppas att jag och jimmyg förgyllt tillvaron och inte bara blaha-att.
Detta är seriöst. Inte Bråka just nu....säger till när jag är "lovlig" igen.
Tack för visad hänsyn.
PS: M5 och hans M5_gull borde faktiskt sluta med sina forumsinlägg i den utsträckningen de gör...de är inte roliga utan bara jobbiga.....de kanske borde skriva under en egen tråd....tror faktiskt inte så många skulle kolla på den....nu kanske inte jag och jimmyg är så roliga heller....men vi är sjuka :twisted: :wink:
......tycker och hoppas att jag och jimmyg förgyllt tillvaron och inte bara blaha-att.
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]
......tycker och hoppas att jag och jimmyg förgyllt tillvaron och inte bara blaha-att.[/quote]
Jag tycker inte dom gör så mycket väsen... bara lite gulliga..
du är ju bara rädd att dom ska komma fatt dig i inlägg... :P
Tror att du/vi måste visa den förståelse tillbaks till alla gasamedlemmar
som dom faktist visar oss, genom att stå ut med oss/dig... :)
Och.. okej..det kommer bli svårt.. men vi kör väl vapenvila sålänge då.. :wink:
......tycker och hoppas att jag och jimmyg förgyllt tillvaron och inte bara blaha-att.[/quote]
Jag tycker inte dom gör så mycket väsen... bara lite gulliga..
du är ju bara rädd att dom ska komma fatt dig i inlägg... :P
Tror att du/vi måste visa den förståelse tillbaks till alla gasamedlemmar
som dom faktist visar oss, genom att stå ut med oss/dig... :)
Och.. okej..det kommer bli svårt.. men vi kör väl vapenvila sålänge då.. :wink:
-
2001_speedo
-
2001_S60T5