Cabrio och jimmyg´s hörna !!
-
2001_Cabrio
Klart vi gör S60T5.....
Men inte behöver vi hålla på att sjuka oss för att ni ska kunna ha roligt....det räcker om ni kanske får en bild på jimmyg att titta på.....bara det kan få en att sätta i halsen......för er som träffat honom kanske räcker att ni tänker på honom för att locka fram ett skratt..... :lol: :wink: :lol:
Tänk påen stackars mig som träffar honom nästan varje dag..... :cry:
Men inte behöver vi hålla på att sjuka oss för att ni ska kunna ha roligt....det räcker om ni kanske får en bild på jimmyg att titta på.....bara det kan få en att sätta i halsen......för er som träffat honom kanske räcker att ni tänker på honom för att locka fram ett skratt..... :lol: :wink: :lol:
Tänk påen stackars mig som träffar honom nästan varje dag..... :cry:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Klart vi gör S60T5.....
Tänk påen stackars mig som träffar honom nästan varje dag..... :cry:[/quote]
Kallar du detta vapevila!? the fight is on.. oldie!! :wink:
Tänk påen stackars mig som träffar honom nästan varje dag..... :cry:[/quote]
Kallar du detta vapevila!? the fight is on.. oldie!! :wink:
-
2001_jimmyg
-
2001_macjohan
hy
hehe....ja...jag väntar fortfarande på Cabrios hämd! :lol: :lol:
-
2001_jimmyg
Re: hy
[quote="macjohan"]hehe....ja...jag väntar fortfarande på Cabrios hämd! :lol: :lol:[/quote]
Då får du nog vänta... han börjar ju bli lite småsenil sådär..
Tror ju fortfarande att vi har vänster trafik i sverige..
och att Hylands hörna hade premiär på tv i förra veckan.. :lol:
Då får du nog vänta... han börjar ju bli lite småsenil sådär..
Tror ju fortfarande att vi har vänster trafik i sverige..
och att Hylands hörna hade premiär på tv i förra veckan.. :lol:
-
2001_Cabrio
Nog får jag min hämnd ibland.....ivf på jimmyg då vi träffas IRL ganska ofta. På er andra så anser jag nog få in en och annan fullträff när vi träffas på evenemang.
Är ju som många kanske vet lite mer slängd i käften än på att skriva i forumet..... 8) Säger inte lite det. :lol: Blygsam ??? vad är det. :lol:
En annan är en seg gammal räv och låter er trötta ut er innan jag fäller det slutliga avgörandet. Har lite mer erfarenhet än er ungtuppar. :P :wink: och har lärt mig tålamod. :lol:
Lek ni under tiden... :twisted:
Är ju som många kanske vet lite mer slängd i käften än på att skriva i forumet..... 8) Säger inte lite det. :lol: Blygsam ??? vad är det. :lol:
En annan är en seg gammal räv och låter er trötta ut er innan jag fäller det slutliga avgörandet. Har lite mer erfarenhet än er ungtuppar. :P :wink: och har lärt mig tålamod. :lol:
Lek ni under tiden... :twisted:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]
Lek ni under tiden... :twisted:[/quote]
HaHaHaHaHaHa!..
Det låter mycket när katten skiter.. men det är sällan det blir någe.. :wink: :lol: :P
Sist du fällde ett slutligt avgörande var väl när vikingarna härjade i europa..
fast det är klart.. det var väl ungefär då du vart född..
så inte ens då fick du göra det....stackarn... :lol:
Lek ni under tiden... :twisted:[/quote]
HaHaHaHaHaHa!..
Det låter mycket när katten skiter.. men det är sällan det blir någe.. :wink: :lol: :P
Sist du fällde ett slutligt avgörande var väl när vikingarna härjade i europa..
fast det är klart.. det var väl ungefär då du vart född..
så inte ens då fick du göra det....stackarn... :lol:
-
2001_Cabrio
Jösses och det ska komma från en som tänker med lilla PetterNiklas. :P :wink:
För två månader sedan lät det mycket från en viss jimmyg...KLART MAN KOMMER jag är självskriven.
Vad var det då som fick grabben att stanna hemma?
Egen begravning? NEJ
Nära anhörig? NEJ
Trasig bil? NEJ
Ingen att åka med? NEJ
Sjuk? NEJ
Jorden undergång? NEJ
svaret är enkelt....EN BRUD! :roll:
Suck och denna lillskit klagar på en annan.......dina löjliga små mothugg har jag bara en kommentar till....
jösses!
:wink: :lol:
Skulle här vilja säga lycka till....men det skulle ta udden av mitt inlägg....så jag säger inte det. :P :wink:
För två månader sedan lät det mycket från en viss jimmyg...KLART MAN KOMMER jag är självskriven.
Egen begravning? NEJ
Nära anhörig? NEJ
Trasig bil? NEJ
Ingen att åka med? NEJ
Sjuk? NEJ
Jorden undergång? NEJ
Suck och denna lillskit klagar på en annan.......dina löjliga små mothugg har jag bara en kommentar till....
jösses!
:wink: :lol:
Skulle här vilja säga lycka till....men det skulle ta udden av mitt inlägg....så jag säger inte det. :P :wink:
-
2001_jimmyg
[quote="Cabrio"]Jösses och det ska komma från en som tänker med lilla PetterNiklas. :P :wink:
Egen begravning? NEJ
Nära anhörig? NEJ
Trasig bil? NEJ
Ingen att åka med? NEJ
Sjuk? NEJ [b]<-- är man faktist faktist visste ju...[/b]
Jorden undergång? NEJ
[/quote]
ujujuj... den där riksamöban kan som vanligt inte hålla sig till ämnet utan måste helt osökt gå på nå helt annat....
vet inte du att man inte ska dömma andra efter sig själv.. :wink:
Men man har ju en peternicklas som faktist skulle kunna rymma ett tankeorgan...till skillnad från dig..."lilla vicke vire"
så på frågan varför man stannar hemma... Det kommer stunder i livet då det dyker upp ett tillfälle som man inte får missa... och i detta läge så var det befogat och inte helt fruktlöst att stanna hemma...
*usch*..det här vart ju nästan ett seriöst inlägg..*viskar*.. cabrio är muppig!..
såja..ordningen återställd... :wink:
Egen begravning? NEJ
Nära anhörig? NEJ
Trasig bil? NEJ
Ingen att åka med? NEJ
Sjuk? NEJ [b]<-- är man faktist faktist visste ju...[/b]
Jorden undergång? NEJ
[/quote]
ujujuj... den där riksamöban kan som vanligt inte hålla sig till ämnet utan måste helt osökt gå på nå helt annat....
vet inte du att man inte ska dömma andra efter sig själv.. :wink:
Men man har ju en peternicklas som faktist skulle kunna rymma ett tankeorgan...till skillnad från dig..."lilla vicke vire"
så på frågan varför man stannar hemma... Det kommer stunder i livet då det dyker upp ett tillfälle som man inte får missa... och i detta läge så var det befogat och inte helt fruktlöst att stanna hemma...
*usch*..det här vart ju nästan ett seriöst inlägg..*viskar*.. cabrio är muppig!..
såja..ordningen återställd... :wink: