Efter snack: Eskilstuna Cruising #3

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
2001_AudiStefan

Post by 2001_AudiStefan »

:D Audi biturbo! sånt gillar vi!
hörde oxå det där om Imprezan som va en Ewo6a
O sen en hel massa annat kul sa grabbarna som stog brevid!
JAg visste inte tillexempel att de bara var 200hk i Nissan 300zx! aja de var rätt kul att lyssna på dom
Missade vem som van stegen bara??? kan väl inte vart en Volvo heller????
blir de nå mera cruzings då??? hoppas innan snön kommer i så all!
Kanske man kan åka audi ditt då om man nu någonsin får ordning på dom förbannade broms djävlarna :evil: :evil:
Annars får vi åka fräsching 9000 turbo eller hur JohanB! :lol:
2001_macjohan

Post by 2001_macjohan »

[quote="chippen"]helt klart lyckad kväll! synd bara som några redan har sagt att det blev lite rörigt nere på stan.. va bättre ordning sist! kritiken med kartan fattar jag inte riktigt.. om man följer bilen framför så måste ju alla komma rätt..!!?? men många cruisa kors å tvärs.. så svårt kan det ju inte va å följa ledarn.. grattis DIRT till segern!!!![/quote]

det var ingen kritik mot kartan. Men jag tror inte alla som var med visste om att gasa.mer .nu finns. Därför visste inte så många hur det skulle åkas.
Och man kom ju lätt ifrån varandra pga fotgängare och trafik.
/ :!:
2001_Berns

Post by 2001_Berns »

Det var en bra träff igår, men jag måste nog erkänna att jag är nog en av dom som inte åkte enligt kartan. :oops: Den enda infon jag har tagit del av var från zatzy, men jag bättrar mig till nästa gång!
Vart tog folk vägen när polisen kom vid första stället... Vi haka på en karavan tillbaka in mot stan, men den blev bara mindre och mindre och sen var det bara 7-8 bilar som åkte till Mcd/Statoil... Och där vart det ju inget köra av.
en sak till också, hur gick det för han med oranga 140 (?) som paja i skogen??
Det hända dåliga som hände oss under kvällen va att polaren plockade ett rådjur påvägen hem.... Lite surt!

B
2001_esso

Post by 2001_esso »

[quote="Cabrio"]Esso: Tyvärr har jag just nu ingen att ge dig......men om du klankar på märket skiter jag i. :wink: Jag gillar det ivf. Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad folk tycker.....( bara de tycker som mig ) 8)[/quote]

nåja, Audis femmor låter iaf skönast i hela världen.

//Micke
2001_M5

Post by 2001_M5 »

nja.... måste nog säga att en rak Bmw 6:a ryter nog skönare! :wink:

Som sagt... lägg gärna nästa cruising efter den 19:e september, så en annan får vara med o köra! :wink:
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

Esso: håller med dig vad gäller ljudet. V12 låter iofs inte så dumt heller. :wink:

M5: Nej då :P :lol:

Berns: Bakaxelhaveri...jo det gick bra...kom med släp....visste att den kunde gå åt pipan så de var väl förbereda enligt ryckten.

Jimmyg: skit ner dig :lol: :lol: :roll:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

Det har klagats en hel del på folk som inte kunnat läsa kartor angående "raggarrundan" men det största problemet var nog att det var en illa vald tidpunkt att ha crousing på.. :cry: :cry: Tänkte på de innan att de inte skulle gå att få nå'n kontroll på "ormen" med tanke på å vilken fest..
Men men, stegen var väl hyfsad :lol: :lol: , NÄR DEN VÄL KOM IGÅNG...
Varför dröjde de över en timme innan de blev nåt rejsande av??
Dessutom var det några som sa te alla att de va på kjula halv elva, då kan jag ju säga att jag såg er säga det till minst en sivilsnut.. :lol:

Aja, tack för en fin kväll // FillinG
2001_Z3M

Post by 2001_Z3M »

Det är ingen som klagat på folk. Jag tycker bara att det är synd att det inte var fler som läst... och undersökningen som var om vilken dag som var bäst att visa upp kärran på, så vann ju lördagen med hästlängder.
För de som åkte rätt så var det inte så himla mycket folk i vägen faktiskt.
Planer fanns ju på den 31:a, men då är det cruising både i Västerås och i Norrköping.

Mvh

[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
2001_FillinG

Post by 2001_FillinG »

[quote="Z3M"]Det är ingen som klagat på folk. Jag tycker bara att det är synd att det inte var fler som läst... och undersökningen som var om vilken dag som var bäst att visa upp kärran på, så vann ju lördagen med hästlängder.
För de som åkte rätt så var det inte så himla mycket folk i vägen faktiskt.
Planer fanns ju på den 31:a, men då är det cruising både i Västerås och i Norrköping.

Mvh

[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:[/quote]

Jo, visst var det så att det var många som hellre ville att det skulle va i lördags, men det var ju väldigt många av mina polare som avstog från crousingen och söp istället.. (dålig stil) :evil: :evil:
Men det va jägarns synd att du inte fick reda på var det var avspärrat tidigare så att dom flesta kunde ha hängt på "ormen"
2001_Z3M

Post by 2001_Z3M »

Jo, det är sant. Hade gärna velat få reda på det typ ett par veckor tidigare. Men, men...

Mvh

[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
Locked