Efter snack: Eskilstuna Cruising #3

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
Locked
2001_macjohan

Efter snack: Eskilstuna Cruising #3

Post by 2001_macjohan »

:?:
2001_macjohan

Post by 2001_macjohan »

Det var synd att alla åkte åt olika håll...men stegen var fin!
Lite kyligare och mörkare bara.

Vad tyckte ni :?:
2001_Cabrio

Post by 2001_Cabrio »

Håller med ang crusingen. Var synd att alla kom av sig lite.....men helt klart var att om det är något stort i stan så märks inte vi lika mycket....och det vill man ju.

Bra fixat ändå.....inte killarnas fel att folk inte kan köra :wink: 8)
2001_S60T5

Post by 2001_S60T5 »

Jag skulle vilja passa på att tacka Z3M för ännu en mycket fint anordnad cruise :D , sedan håller jag med Cabrio ang. vilken väg som skulle köras. Det rådde visst tvivel ang. slingan.
Detta är inte ens nästan Z3M´s fel, utan helt och hållet de som inte gjort läxan ordentligt, dvs. inte läst här på forumet ang. hur och var man skulle köra. (Superklasse)!
Hoppas att du hade det riktigt bra i natt :wink:

[size=18][color=darkred]Tack Jimmyg[/color][/size], du vet varför. Han ska ha en stor kram 8O av alla som var på de senare aktiviteterna. :D
Cabrio, utan dig och din specialare :roll: , du vet vad jag menar, hade det varit mycket tungt. Vielen dank.

Även ett stort tack till vår starter som ställde upp utan snack, mycket bra jobbat OLB. :D

Tycker som vanligt att das publicum är mycket bättre i E-tuna :D än vad de är i V-ås, än så länge iaf. Sedan finns det alltid undantag... :evil:

Vill även passa på att grattulera vinnaren, det var nog det stora "hemma hoppet" som tog hem det. :D
Grattis DIRT !!! :D
:D
Skulle även vilja grattulera den gode 2:an, en okänd så vitt jag vet Audi med godis under huven. Grattis.

Tack för mig och på återseende

/S60T5

[size=18][color=blue]NBS Arboga[/color][/size][color=#444444][/color][size=12][/size]
2001_TurboChrille

Post by 2001_TurboChrille »

Jo! helt klart mycket trevlig!

Men det var värre med hemfärden! =(

Är ganska precis hemkommen för 15 minuter sen....

vi åkte från e-tuna efter vi hade pratat med S60T5, JimmyG och herr Cabrio, glider sakta hemåt, tycker värmen är lite taskig..... tydligen ville inte fläkten funka.... aja, vi är ju hemma snart tänkte jag.....

sen skulle vi gena över Rytterne/tidö.... och vad händer?!?!?!
när vi har åkt på den vägen en 3-4km så märker jag att extraljusen lyser lite svagare än tidigare, och att instrumentbelysningen är svar......
frågar chauffören om han har märkt nåt? Njae...... hade han inte tänkt på... och kollar på voltmätaren, den står i botten.... typ under 10 volt.....
Aj fan, nåt är fel...... då dör stereon...... stannar till och öppnar huven och kikar under.... aj fan... det är mörkt, ser inget.......

Som tur e hade jag ju DV kameran med mig, kikar ner under huven med Nightshot läget på.... och upptäcker att generator/vattenpumps remmen inte sitter där den borde.......

så vi blev stående där i ca 25 minuter...........
sen kom en supporter som vi telefonerat.......

sen fick grabbarna låna bilen av supporten, då fick jag skjuts hem....
efter det skulle killen hem till sig och leta efter ny rem och åka tillbaks till bilen och byta remmen.... gissar på att han letar efter verktyg och rem just nu...... sen ska den bytas också.... OM han hittar en.......

Aja, lite gott kan ju föra med sig lite ont..... =)

nä, nu är det sova dax!!

Ha det grabbar!!
Och mången tack för en trevlig kväll!
2001_monster909

Post by 2001_monster909 »

Tyckte att det var väl arrangerat trots allt, skön stämning!

Tack till alla som styrde upp det hela! :wink:
2001_muppen

Post by 2001_muppen »

Hallå!!!! Hur var kvällen för de motor burna ikväll då? Själv så blev det en hel del med alkohol..... kom precis hem.... Skulle vara kul med en rapport! Nää dax att gå och sova lite kanske......
2001_Acer

Post by 2001_Acer »

Tycker också att det var jäkligt bra men sen var det vissa som TYDLIGEN inte fattade med att köra lungt nere i centrum, men STORT TACK till Z3M ändå :D
2001_biese

Post by 2001_biese »

Ja..

nu vet vi ju när vi skall annordna ett Cruz eller inte... :twisted:

stegen var ju riktigt bra fixad, Credds för det !
2001_Z3M

Post by 2001_Z3M »

Hej på er!! 8)

Kul att ni tyckte det var bra. Det är så jäkla kul att se alla bilar rulla in till mötesplatserna tycker jag. En massa grymma bilar var på plats bl.a. ett gäng från SAAB-klubben, folk från Katrineholm, Köping, Arboga, Linköping, Enköping, Stockholm, Västerås, Kungsör, Tierp mfl. Jag vill ge ett [color=red][b][size=18]STORT[/size][/b][/color] tack till S60T5, Badkar.. fö´låt Cabrio :wink: och inte minst Jimmy G som kunde ägna sig åt hur mycket självsex som helst där han stod :oops: . TACK!!
Men det var med lite sorg i hjärtat jag såg folk börja köra åt en massa olika håll nere på stan. För de som läst forumet, så fanns en noga utritad karta med färdbeskrivning där... men, men.
Tack till er alla som tog er hit från andra städer, speciellt Norrköping som hade glatt humör fast de dök upp när vi cruisat klart.
Stegen var riktigt bra arrangerad. (synd att man spann bort sig i starten!).
Bra gjort killar!!

Ses vi i kväll någonstans... e lite "körsugen"??

Med vänliga hälsningar

[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
[color=orange][b]
P.S. Nu vill vi ha in en massa bilder och gärna någon videosnutt från bl.a. Mr Schnitzer och Macjohan!![/b][/color]
Locked