Efter snack: Eskilstuna Cruising #3
-
2001_FillinG
-
2001_smurfen
-
2001_hEcYh00k
Ja, jag vill som så många andra börja med att tacka Z3M & co för ännu en lyckad kväll!!!
Cruisingen blev ju dock tyvär lite splittrad pga. de långa stoppen på vissa ställen. Sen tror jag att vi inte fick lika mycket uppmärksamhet som gångerna innan pga. all övrig aktivitet,,,[b]MEN[/b] jag tror att alla bilälskare blev mycket nöjda över våran uppvisning :D
Men det var ändå kul att se alla feta bilar och evenemanget efteråt tycker jag var helt ok trots mycket folk.
FillinG: Vad hade civilsnuten för bil/regnummer?
Cruisingen blev ju dock tyvär lite splittrad pga. de långa stoppen på vissa ställen. Sen tror jag att vi inte fick lika mycket uppmärksamhet som gångerna innan pga. all övrig aktivitet,,,[b]MEN[/b] jag tror att alla bilälskare blev mycket nöjda över våran uppvisning :D
Men det var ändå kul att se alla feta bilar och evenemanget efteråt tycker jag var helt ok trots mycket folk.
FillinG: Vad hade civilsnuten för bil/regnummer?
-
2001_jimmyg
-
2001_phasio
-
2001_berget
-
2001_AudiStefan
[quote="jimmyg"][quote="AudiStefan"]
Annars får vi åka fräsching 9000 turbo eller hur JohanB! :lol:[/quote]
Är det du din smurf som har åkt med Johan dom senaste gångerna? 8)[/quote]
The One and ONLY! (eller de är ja nog inte så säker på kanske finns flera stefan som åker Audi) men nån smurf cet ja ej om ja är mera en mupp tror ja :lol: :) :D
Annars får vi åka fräsching 9000 turbo eller hur JohanB! :lol:[/quote]
Är det du din smurf som har åkt med Johan dom senaste gångerna? 8)[/quote]
The One and ONLY! (eller de är ja nog inte så säker på kanske finns flera stefan som åker Audi) men nån smurf cet ja ej om ja är mera en mupp tror ja :lol: :) :D
-
2001_Olback
[quote="M5"]Måste bara säga till nöten med en röd alfa spider som sladdade i gruset framför oss vid brandstationen, hoppas att jag får chansen att hamna framför dig nån gång, då ska jag bjuda igen en liten blästring av din front :evil:[/quote]
Håller med M5...Tänker man inte längre än att man bara är rädd om sin egna bil? :twisted:
Håller med M5...Tänker man inte längre än att man bara är rädd om sin egna bil? :twisted:
-
2001_caneryd
satt uppe vid station å såg de flesta bilar svänga av åt fel håll :evil: .... blev ju skapliga bil köer i centrum..... Racet var mkt bra arrangerat..... men tyvär han man inte se allt :cry: ...... jag tycker att ni kan ta å göra ett nytt försök i kungörs trakterna nästa gång ni kör.... :D Ha de gött....