Efter snack: Eskilstuna Cruising #3
-
2001_macjohan
-
2001_biese
-
2001_macjohan
afan...tommyW fick med dirt spinn....på avstånd...men fan vad bra det blev ialalfall...ljus osv
jag tänker fan sitta vid vändplanen alla helger framöver och filma alla som har lust att släppa loss...hamann? :wink:
Det är svårt att filma nått annat än det på VME just nu..det är ganska mörkt!!
/ McJohan & Co.
jag tänker fan sitta vid vändplanen alla helger framöver och filma alla som har lust att släppa loss...hamann? :wink:
Det är svårt att filma nått annat än det på VME just nu..det är ganska mörkt!!
/ McJohan & Co.
-
2001_Turbo
Tackar
Å Turbodragons å swespys wägnar tackarr man för ett jyst arr.
måste erkänna att det där med kartan å rutten missade jag, så det gick snett redan vid centralen :roll: :roll:
Lite förtydliganden om norrköping 31/8, tidsträning öppen för alla mot en mindre summa pengar kolla på hemsidan www.swespy.com för me info.
ledsen att jag inte kunde bjud på mer på stegen, men downpipen........... nä inga ursäkter, dyker upp igenn å gör bättre ifrån mig
[color=red]imolaRäser 9000cseR[/color]
måste erkänna att det där med kartan å rutten missade jag, så det gick snett redan vid centralen :roll: :roll:
Lite förtydliganden om norrköping 31/8, tidsträning öppen för alla mot en mindre summa pengar kolla på hemsidan www.swespy.com för me info.
ledsen att jag inte kunde bjud på mer på stegen, men downpipen........... nä inga ursäkter, dyker upp igenn å gör bättre ifrån mig
[color=red]imolaRäser 9000cseR[/color]
-
2001_macjohan