Gocart...??
-
2001_kritte
Gocart...??
Det diskuterades lite om att åka ett gäng och åka gocart på det tidigare forumet och det tyckte jag lät jäkligt intresant.....Och det verkade ju finnas intresse förut...så...finns intresset kvar...Vilka är intreserade??...Någon som kan rekommendera nån bana??
-
2001_Bargis
-
2001_peterpops
hmm
Det var ganska saftiga priser på pocketbike:arna. mycket pengar och lite körning :(
Såg iof onekligen kul ut, fast om det blir något ordnat så blir det nog gocart iallafall.
Nån som kan tipsa om någon lämplig bana? Den ska helst vara utrustad med någon slags tidtagningsmätning av något slag. Får inte heller vara allt för avlägsen. V-ås ? södertälje?
ge förslag, och gärna mer info, såsom priser, hemsidor m.m..
Såg iof onekligen kul ut, fast om det blir något ordnat så blir det nog gocart iallafall.
Nån som kan tipsa om någon lämplig bana? Den ska helst vara utrustad med någon slags tidtagningsmätning av något slag. Får inte heller vara allt för avlägsen. V-ås ? södertälje?
ge förslag, och gärna mer info, såsom priser, hemsidor m.m..
-
2001_hEcYh00k
Är helt klart på :!:
Minimoto verkar ruskigt coolt, men jag tror också att det i detta fall skulle vara roligare med gocart.
Har hört att Södertälje ska ha en ganska fin bana, om jag inte minns fel så har de väl en helt nybyggd bana?
Ska se ifall jag kan hitta nån hemsida, skulle vara kul med tidtagning i alla fall.
Om det finns någon som orkar ta tag i detta så tycker jag det ska vara
[b]BINDANDE[/b] allmäningar och [b]FÖRSKOTTSBETALNING[/b] så att ingen behöver punga ut med pengar från egen ficka,,,
Minimoto verkar ruskigt coolt, men jag tror också att det i detta fall skulle vara roligare med gocart.
Har hört att Södertälje ska ha en ganska fin bana, om jag inte minns fel så har de väl en helt nybyggd bana?
Ska se ifall jag kan hitta nån hemsida, skulle vara kul med tidtagning i alla fall.
Om det finns någon som orkar ta tag i detta så tycker jag det ska vara
[b]BINDANDE[/b] allmäningar och [b]FÖRSKOTTSBETALNING[/b] så att ingen behöver punga ut med pengar från egen ficka,,,
-
2001_FillinG
[quote="dstr"]fimpa gocart, det är mesigt! 4 hjul åker man ju ändå konstant på.
pocketbike är för män!
www.pocketbikeracing.com - så satans ballt, och i helvete vad dom går.[/quote]
Fimpa pocketbike säger jag, de e väl inge manligt???
Sitta med en lite hojj under könorganet???
Gocart e ett utmärkt sätt att bevisa sin enorma manlighet, å en chans till att umgås lite....
pocketbike är för män!
www.pocketbikeracing.com - så satans ballt, och i helvete vad dom går.[/quote]
Fimpa pocketbike säger jag, de e väl inge manligt???
Sitta med en lite hojj under könorganet???
Gocart e ett utmärkt sätt att bevisa sin enorma manlighet, å en chans till att umgås lite....
-
2001_kritte