Cruise-eftersnack
Cruise-eftersnack
Hej!
Jäklar vad kul med en så stor uppslutning eller vad tycker ni???
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted: [b][color=red][/color][/b]
Jäklar vad kul med en så stor uppslutning eller vad tycker ni???
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted: [b][color=red][/color][/b]
-
2001_Cabrio
Håller fullständigt med :D
På väg från Zoo så anslöt sig många bilar....så det vart en lång "orm" när vi väl landade i stan.
Tyvärr var vi inte så många denna gången från vår lilla stad...men....jag kom och trivdes.
Får vi helt klart göra om fler gånger.
8)
Vill också påpeka för alla att regnar det inte så är taket av......till och med hem från cruisingen....mitt i natten. (finns värme i bilen) :wink:
Cabbe är inget för fryslortar. :lol: :lol: :lol:
På väg från Zoo så anslöt sig många bilar....så det vart en lång "orm" när vi väl landade i stan.
Tyvärr var vi inte så många denna gången från vår lilla stad...men....jag kom och trivdes.
Får vi helt klart göra om fler gånger.
8)
Vill också påpeka för alla att regnar det inte så är taket av......till och med hem från cruisingen....mitt i natten. (finns värme i bilen) :wink:
Cabbe är inget för fryslortar. :lol: :lol: :lol:
-
2001_hEcYh00k
-
2001_Cabrio
Håller med Cabrio där. Det var en jääävla massa bilar i karavanen.
"To bad" för de som stod och väntade när "vi" hade företräde vid högerregeln, HE HE!!!
Blev himla bra uppslutning ute på VME också och skönt att inte blå-vit var där.
Nu har man för [color=red][b]första gången [/b][/color]i livet kört race. Som att förlora en oskuld-Gick inget bra först men man blir bättre och bättre. NERVIGT!!!!
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
P.S. Detta gör vi väl om.....??
"To bad" för de som stod och väntade när "vi" hade företräde vid högerregeln, HE HE!!!
Blev himla bra uppslutning ute på VME också och skönt att inte blå-vit var där.
Nu har man för [color=red][b]första gången [/b][/color]i livet kört race. Som att förlora en oskuld-Gick inget bra först men man blir bättre och bättre. NERVIGT!!!!
Mvh
P.S. Detta gör vi väl om.....??
-
2001_Cabrio
Var ju ingen dålig motståndare du tog dig an så där med en gång......måste blodat en del....om oskulden for där :wink:
Men till min glädje vann rätt bilmärke :wink: :lol:
Men måste säga att jag gillar din bil skarpt. 8)
Men just nu känns min bil som en stadsjeep.....väntar bara på att sänknngssatsen ska komma....
Men Rom byggdes inte på en dag....möjligtvis två.
8)
Men till min glädje vann rätt bilmärke :wink: :lol:
Men måste säga att jag gillar din bil skarpt. 8)
Men just nu känns min bil som en stadsjeep.....väntar bara på att sänknngssatsen ska komma....
Men Rom byggdes inte på en dag....möjligtvis två.
8)
Hmm, jag frågade hur många hästar han hade... 315 sa han. OK, då kan det bli jämt tänkte jag. Men... kom efteråt på att det var han som racade i Kjula(van racare) och fick även höra att han har 400+ i den där!!! Inget kul att förlora mödisen så. Men jag kom och kommer igen!!!!
Men den gick ju såååååå brutalt alltså. Ska bli kul att se filmen från kvällen, och även alla kort.
Mvh
Men den gick ju såååååå brutalt alltså. Ska bli kul att se filmen från kvällen, och även alla kort.
Mvh
-
2001_Cabrio
315...jaja...orginal kanske......tyckte han var elak som lurades så där.....men visst gick han bra.....blir lätt så när man har driv på alla hjul.
Synd att inte fler raceade.....var en del som jag gärna skulle sett då det påstås att de är potenta....men älskade volvo 140:an...den var brutal.
Stackars subaro´n
:lol:
Synd att inte fler raceade.....var en del som jag gärna skulle sett då det påstås att de är potenta....men älskade volvo 140:an...den var brutal.
Stackars subaro´n
:lol:
Jo, synd om Japanarn!
Det blev ungefär 8-10 bilar som racade. Hade vart kul med fler när uppslutningen var så pass bra. Men det kommer fler gånger(både cruising och race!!)
Det är himla kul när det är mycket fina "cars" där ute. Skön stämning.
Förresten, to bad för han som burnade på utanför Åhléns under cruisingen. Blå-vit bakom och 600 kr i böter direkt. Jag sa ju att alla skulle ta det lugnt.... resten gick fin-fint!! TACK.
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann [/b][/color]:twisted:
Det blev ungefär 8-10 bilar som racade. Hade vart kul med fler när uppslutningen var så pass bra. Men det kommer fler gånger(både cruising och race!!)
Det är himla kul när det är mycket fina "cars" där ute. Skön stämning.
Förresten, to bad för han som burnade på utanför Åhléns under cruisingen. Blå-vit bakom och 600 kr i böter direkt. Jag sa ju att alla skulle ta det lugnt.... resten gick fin-fint!! TACK.
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann [/b][/color]:twisted:
-
2001_Cabrio
Bästa racet var nog lastbilen mot personbilen...där hade kanske även jag vågat ställa upp :wink:
Hade varit ännu bättre om det inte vore för att en del åkte till Täby....men måste hålla med dig igen....kul men mycket snygga bilar....roligt i stan med.....var många som stannade upp och kollade hela karavanen.
Har ingen racerbil men kollar gärna och cruisar mer än gärna. Säger som en mycket känd skådis....
I´ll be back!
8)
Hade varit ännu bättre om det inte vore för att en del åkte till Täby....men måste hålla med dig igen....kul men mycket snygga bilar....roligt i stan med.....var många som stannade upp och kollade hela karavanen.
Har ingen racerbil men kollar gärna och cruisar mer än gärna. Säger som en mycket känd skådis....
I´ll be back!
8)