E-tuna cup??
-
2001_speedo
E-tuna cup??
Har hört att det ryktas om att den ska köras i morrn (14/6)
stämmer verkligen det?!? har nämligen blivit lurad flera gånger och vill inte åka dit igen!
stämmer verkligen det?!? har nämligen blivit lurad flera gånger och vill inte åka dit igen!
-
2001_FillinG
-
2001_Charged
-
2001_zykl0n
-
2001_Goingen
[quote="Goingen"][quote="FillinG"]E de verkligen smart att diskutera om när e-tuna cupen är, med tanke på att förra året så kom snuten några gånger PGA gasa.. (har källor)[/quote]
Då borde dina källor veta att gasa.mer.nu inte fanns förra sommaren... :roll:[/quote]
exakt... kul exempel på hur rent jävla skitsnack uppstår.
cupen har körts i hur många år som helst... jag tror jag har följt den i 6 år. snuten vet mycket väl vad och när det händer saker.
dom har knappst tid/ork/resurser att sitta och spana på nätet.
Då borde dina källor veta att gasa.mer.nu inte fanns förra sommaren... :roll:[/quote]
exakt... kul exempel på hur rent jävla skitsnack uppstår.
cupen har körts i hur många år som helst... jag tror jag har följt den i 6 år. snuten vet mycket väl vad och när det händer saker.
dom har knappst tid/ork/resurser att sitta och spana på nätet.
-
2001_smurfen
Ja ni...
tror ni att det kommer mindre folk för att det inte sägs här när det skall köras..
Djungel telegrafen är tyvärr värre..... Det märks väll om det körs imorrn för då är väl stan tom. Jag ska då iallafall ta en tur till E-tuna o spana lite..
Finns väl en kiosk så man kan få sig en korv iallafall.....
Vore mycket kul om nån kunde skicka ett PM om det ska gasas..
tror ni att det kommer mindre folk för att det inte sägs här när det skall köras..
Djungel telegrafen är tyvärr värre..... Det märks väll om det körs imorrn för då är väl stan tom. Jag ska då iallafall ta en tur till E-tuna o spana lite..
Finns väl en kiosk så man kan få sig en korv iallafall.....
Vore mycket kul om nån kunde skicka ett PM om det ska gasas..
-
2001_peterpops
[quote="Goingen"][quote="FillinG"]E de verkligen smart att diskutera om när e-tuna cupen är, med tanke på att förra året så kom snuten några gånger PGA gasa.. (har källor)[/quote]
:) Goingen, du tog orden ur munnen på mig. :!:
:) Goingen, du tog orden ur munnen på mig. :!: