Tierp och södertälje träff

Arkiv från 2002 — 116 trådar, 2454 inlägg
Locked
2001_pat

Tierp och södertälje träff

Post by 2001_pat »

för er som inte såg det andra posten om gävle vs e-tuna

det finns en träff i Tierp nu i helgen kl 1400 vi samlas vid corner i stan kl 1200

..många Gävle bor kommer, känner tjejen har fixat träffen.. såg detta på zatzy

Lördag den 20:e juli, träff i Tierp!
Efter mkt funderande har jag nu bestämt mig för att satsa på en träff här i Tierp.

Datum: Lördag den 20:e juli
Tid: Runt 14-tiden
Plats: Stora torget i Tierp

Avstånd?
Från Sthlm: ca 13 mil
Från V-ås: ca 13 mil
Från Uppsala: ca 6 mil
Från Gävle: 4,5 mil

Hitta hit:
Söder ifrån: Sväng av vid avfarten till höger mot Tierp efter ni passarat Tierps kyrkby. Kör rakt fram tills ni kommer till en Statoil mack. Svän vänster upp mot centrum. Sväng första gatan till höger å där ligger torget.
Norr ifrån: Sväng av vid avfarten mot Tierp. Kör raksträckan ända tills ni kommer till stop skylten. Sväng till vänster där å kör tills ni kommer fram till Statoil macken å där svänger ni vänster upp mot centrum å sen svänger ni första gatan till höger å sen e ni framme.

Skulle verkligen vara kul om det dök upp mkt folk! Hehe, skulle vara bra grymt att få Tierp fullt me snygga bilar.

Rejs kommer att anordnas om intresse finns, vilket jag verkligen hoppas!! Vet ni redan innan ni åker hit att ni vill va me å rejsa så skicka ett pm till mig.

Vill verkligen att detta ska bli lyckat så det vore väldigt trevligt om det kom lite folk!!

------------

z3m och jag funderar på att åka dit någon mer?????

kanske stannar i södertälje === stor cruse om det finns intresse????

mvh patrik ( Greddy)
2001_OnlyforMi

Post by 2001_OnlyforMi »

Kommer att skriva ut här i morgon vid 9-10 tiden om hur vädret e här å hur det blir...

//Veronica
2001_OnlyforMi

Post by 2001_OnlyforMi »

Me risk för att få en regnig träff så tar jag å chansar på att ha den idag som planerat.
Just nu e det lite småmulet här men det har inte regnat på flera timmar. Solen tittar fram emellanåt å det e runt 24 grader här...
Hoppas på att det vädret håller i sig hela dagen. :)

Så jag hoppas att det e några som trotsar det gråa vädret å kommer till Tierp så det blir lite bilar här iaf. :)

//Veronica
Locked