*slå jimmyg i huvudet*
Nu kanske ni undrar varför jag gjorde så där och det är bara för att göra er uppmärksamma på att nu finns det dagbok i profilerna.
Vet inte om alla har sett att det numera finns dagbok att föra. Man kan även kika in hos andra om de nu har gett tillåtelse för andra att göra så.
Sorry jimmyg, ville bara ha deras uppmärksammhet......och det fick jag. :lol: :lol:
Dagbok!!
-
2001_Staffan
-
2001_Cabrio
[quote="Staffan"]Är det sina kärleksproblem eller sina motorproblem man ska skriva om där :wink:[/quote]
Det är väl upp till var och en.....men ska nog utelämna alla smaskiga detaljer....och då i alla kategorier :wink:
Man kanske bara vill skriva av sig...eller bara skriva lite tankar......
It´s up to you man.
Men är nog roligare om man skriver så att andra kan få läsa....är ju du som bestämmer det.
Testa vet ja!
Det är väl upp till var och en.....men ska nog utelämna alla smaskiga detaljer....och då i alla kategorier :wink:
Man kanske bara vill skriva av sig...eller bara skriva lite tankar......
It´s up to you man.
Men är nog roligare om man skriver så att andra kan få läsa....är ju du som bestämmer det.
Testa vet ja!
-
2001_Staffan
-
2001_Cabrio
[quote="Staffan"]Just nu är mitt liv så ointressant så jag tror inte att det är nån som vill läsa om det. Men en vacker dag kanske det händer något, och då...då ska jag skriva :wink:[/quote]
Det kanske kan vara kul att veta för andra som kanske inte har det så spännande just nu....att det finns andra som sitter i samma båt.
Men nog om det. Ville bara göra er uppmärksamma
*slår jimmyg i huvudet med gammal sko igen*
:twisted: :lol:
Det kanske kan vara kul att veta för andra som kanske inte har det så spännande just nu....att det finns andra som sitter i samma båt.
Men nog om det. Ville bara göra er uppmärksamma
*slår jimmyg i huvudet med gammal sko igen*
:twisted: :lol: