Efter snack: Eskilstuna Cruising #3
Kan bara hålla med alla andra... det blev en i stort sett lyckad kväll!! :D
Lite synd bara att inte alla visste hur man skulle åka :?
Måste ge ett stort tack till grabbarna som hade hand om sena kvällens aktiviteter (Ni vet vilka ni är), Jävligt bra jobbat!!!!!
Får oxå lov att gratta Dirt, som tog hem det på hemmaplan, bra jobbat!!
Hoppas det blir en cruising till i slutet av September, då helst efter den 19:e, så att en annan kan köra :wink:
Tack för en trevlig kväll grabbar!!!
Måste bara säga till nöten med en röd alfa spider som sladdade i gruset framför oss vid brandstationen, hoppas att jag får chansen att hamna framför dig nån gång, då ska jag bjuda igen en liten blästring av din front :evil:
Lite synd bara att inte alla visste hur man skulle åka :?
Måste ge ett stort tack till grabbarna som hade hand om sena kvällens aktiviteter (Ni vet vilka ni är), Jävligt bra jobbat!!!!!
Får oxå lov att gratta Dirt, som tog hem det på hemmaplan, bra jobbat!!
Hoppas det blir en cruising till i slutet av September, då helst efter den 19:e, så att en annan kan köra :wink:
Tack för en trevlig kväll grabbar!!!
Måste bara säga till nöten med en röd alfa spider som sladdade i gruset framför oss vid brandstationen, hoppas att jag får chansen att hamna framför dig nån gång, då ska jag bjuda igen en liten blästring av din front :evil:
-
2001_macjohan
rejs
Mm...det blev lite saab bilder och lite på andra bilar oxå. Ganska svårt när det är såpass mörkt. Bilderna kommer upp inom kort. Tacka även Biese, vi körde varsitt kort med våra Fujifilms. / MacJohan 8)
Videon kommer.
Videon kommer.
-
2001_tomsan
-
2001__kalllle_
-
2001_speedo
Som sagt... synd att en del inte studerat karta+färdväg. Jag körde givetvis den officiella rundan och många med mig 8) . Men det blir bättre vid nästa cruise när det inte är avspärrat :lol: . Då kan vi ju köra den "riktiga" rundan.
Mvh
[color=red][b]//Mr Hamann[/b][/color] :twisted:
[color=red][b]P.S. Vet ni förresten vad det här är:[/b][/color] (___) [color=red][b]???[/b][/color] [b]Svar: Cabrios badkar, fö´låt, bil!!![/b][color=red][/color]
Mvh
[color=red][b]P.S. Vet ni förresten vad det här är:[/b][/color] (___) [color=red][b]???[/b][/color] [b]Svar: Cabrios badkar, fö´låt, bil!!![/b][color=red][/color]
-
2001_speedo
-
2001_macjohan
Ca: 1 månad ja, men eftersom det inte gått att få ett 100%-igt svar om vilka gator som var avspärrade innan så gick det inte att lägga ut någon karta. Annars hade jag gjort det, självklart!! Men som sagt, vid nästa cruise blir allt så mycket lättare.
Mvh
Mvh